N-a fost sa fie. Punct

Calculul politic al PDL pentru Sectorul 1 n-a fost unul bun. Elena Basescu „a demonstrat” ca poate. Honorius Prigoana de ce „nu a facut-o”? 72% dintre alegatorii cu drept de vot din [colegiul 1] al Sectorului 1 nu au votat. 70% dintre cei care au facut-o, i-au dat votul candidatului PNL, Radu Stroe.

Restul a fost „Punct si de la capat”. Poate il sfatuiesti cineva sa fie punct.

, ,

  1. #1 by me on ianuarie 18, 2010 - 1:49 pm

    „72% dintre alegatorii cu drept de vot din Sectorul 1 nu au votat.” – nu e corect, deoarece s-a votat doar in colegiul 1, nu in sectorul 1. Este o diferenta importanta! 😉

  2. #2 by Bogdan Antohe on ianuarie 18, 2010 - 1:54 pm

    Asa e. Merci ca mi-ai atras atentia.

  3. #3 by Lavinia Mitrea on ianuarie 18, 2010 - 3:08 pm

    Domnule Antohe, va urmaresc blogul de ceva vreme datorita promovarii sale intense pe ~Yahoo!Messenger 😛 Interesant, cel putin atunci cand nu abordati teme politice si-mi pareti afliliat unui partid (oarecare).

    PS. Scriitura e din ce in ce mai buna, imi place. In rest… toate bune? Salutari din vechiul SPR!

    • #4 by Bogdan Antohe on ianuarie 18, 2010 - 5:36 pm

      Draga Lavinia,
      Ma poti „urmari” si pe twitter sau facebook (momentan doar atat) :p. Ma bucur sa aud ca citesti si prezinta interes scriitura mea. Teme politice voi aborda mereu…pastrez insa o oarecare echidistanta 🙂 In rest bune toate. Poate povestim la un ceai cald mai multe (ca eu nu pot urmari nicaieri preocuparile tale) 🙂 Ce zici? Si Loredana e interesata de o revedere „colegiala”.

Lasă un comentariu