Reţeta blogului meu

Îmi place să gătesc. Îmi doresc o bucătărie mare, multifuncţională. Să fie toate frumos ordonate, să am spaţiu suficient de acţiune. Gătesc atât pentru mine, dar mai ales pentru prieteni. Gătitul înseamnă 20% pregătirea felului respectiv şi 80% servirea lui. Totul e să pui pasiune, să îţi placă ţie, dar şi celorlalţi. Să faci ceva bun, pentru cât mai multe persoane din viaţa ta. Şi pe cât posibil să câştigi de partea ta, prin felul în care găteşti, alţi oameni. Să îi cunoşti, să găteşti împreună cu ei, învăţând unul de la altul. Reţeta este Reţeaua.

Îmi place să gătesc. Îmi doresc o bucătărie (mai) mare, multifuncţională şi multilateral-social dezvoltată. De la Blogway. Am 20% în buzunar. Îmi mai trebuie cei 80%. Ca să gătesc mai mult, mai bine, mai organizat, mai frumos.

Să integrez în noua mea bucătărie capitolul „Reţele sociale”, să dedic mai mult timp şi spaţiu reţetelor preferate şi să atrag offline-ul în online. Pentru că Reţeaua este Reţeta.

Moş Nicolae mi-a venit în ajutor în 2 dintre domeniile de interes: cu Ghidul Gastronomic al României şi Fotografia de călătorie. Cartea stă încă la baza oricărei reţete şi reţele. Cel puţin aşa e pentru mine.

 

Acest articol a fost scris pentru concursul Brands, blogs and cookies şi Blogway, din cadrul proiectului Brands, blogs & cookiesPersonal Branding. Ţin să îl câştig pentru a duce blogul la următorul nivel. Orice comparaţie/metaforă din acest articol NU este pur întâmplătoare. Aşa cred eu că stau lucrurile şi aşa le aplic. Ne întâlnim între 7-9 decembrie (adică de mâine) la eveniment. Să vedem ce spun alţii despre reţetele lor.

, , , ,

  1. #1 by Mihail @ Blogway on Decembrie 7, 2010 - 8:41 am

    Succes! O sa primim toate inscrierile in concurs de la DAfi si apoi vom juriza, iar cand vom avea lista celor care au castigat, ii vom anunta pe fiecare in parte.

  2. #2 by Mihail @ Blogway on Decembrie 7, 2010 - 8:42 am

    PS: Te intreb pentru link-urile tale sunt gresit puse in post (https://bogdanantohe.wordpress.com/2010/12/06/reteta-blogului-meu/brandblogscookies.wordpress.com – nu exista): i-ai anuntat pe cei de la Brands, Blogs and Cookies ca ai scris acest post?

  3. #3 by Bogdan Antohe on Decembrie 7, 2010 - 8:50 am

    Merci fain!
    Asta cu link-urile a fost tare. Nu ştiu cum au ajuns în forma aia 🙂
    Da, am anunţat prin mail.

  4. #4 by Mihail @ Blogway on Decembrie 13, 2010 - 2:50 pm

    In curand vom anunta si castigatorii (maxim 2 zile) 🙂

  1. Castigatori concurs « Brands,Blogs&Cookies

Lasă un răspuns

  • Sfatul meu pentru noi

    Forget the Land of Choice
    Exit the Carpathian Garden
    Get on your bike
    See ROMANIA

  • Rătăcesc pe Twitter

    Eroare: Twitter nu a răspuns. Te rog așteaptă câteva minute și împrospătează această pagină.