2010 e pe sfârșite. Retrospective. Perspective

Drept mărturisesc: nu știu când a trecut anul ăsta. Au fost așa de multe și totul s-a petrecut în viteză. Într-o viteză mult mai calculată, mai ordonată, mai echilibrată. Timpii morți au lipsit (aproape) cu desăvârșire. N-am avut timp pentru ei. 🙂 Anul 2010 a început, mai exact, la sfârșitul lui 2009, în concediul de iarnă, când am tras o linie mare, am făcut o ședință cu propriul eu și am decis: trebuie să trec la un capitol nou, cu un accent mai mare pe dezvoltarea personală.

Primul pas în 2010-le meu a fost făcut pe tărâmurile pariziene: Aici mi-am pus gândurile în ordine și am încărcat bateriile pentru perioada care urma. A fost o experiență cu multe aventuri, suișuri și coborâșuri (la figurat, dar mai ales la propriu); un adevărat maraton.

A fost anul în care am experimentat prima demisie (vai, cum sună). Mi-am stabilit noi priorități și am făcut o infuzie de timp liber pentru călătorii. Am explorat câteva colțuri minunate din lume. A fost mai întâi Parisul. A urmat apoi, în februarie, Budapesta, Innsbruck și Gries im Sellrain (Austria), Garmisch Partenkirchen (Germania). În august a fost Grecia cu Thassos și din nou Germania și Austria, locuri în care am trăit câteva experiențe cicloturistice semnificative.

Tot în 2010

  • am dat complet burta jos și o dată cu ea, vreo 20 de kg
  • am învățat să schiez și să înot (prima oară când m-am băgat în apă care trece de cap)
  • am dat de și am luat permisul de conducere (povestea lui, aici)
  • m-am cățărat pe stânci, de am crezut că nu mai cobor; mi-a plăcut, dar nu mai fac 🙂
  • am investit mult în pasiunea mea pentru ciclism și am îmcercat să transmit și altora acest virus
  • am urcat și coborât Transfăgărășanul pe bicicletă; am început să particip la competiții MTB
  • am cunoscut mulți oameni frumoși și nebuni;

Și, tot în 2010, o încununare a relației personal-profesional, s-a realizat prin 3 proiecte de suflet: Ciclopromenada nocturnă, Triathlon Challenge și Maratonul Internațional București.

Îndrept (a se citi – transmit) cu această ocazie cele mai bune gânduri, la sfârșit de an, către voi, toți cei care m-ați citit (aici și/sau pe bicla.ro), îmi sunteți prieteni, ne-am cunoscut sau am vorbit măcar o dată în 2010, am pedalat în jungla urbană la ieșirile în grup sau la competiții, am lucrat sau am colaborat…

În încheiere, că tot suntem în online, țin să le mulțumesc pentru existență unor oameni 2.0 minunați: George Hari Popescu, Vlad Dulea, Cristi China-Birta, Gabi Solomon, Alina Gorghiu, Emilian Nedelcu, Oana și Andreea aka Velobello Girls, Bogdan Dărădan. Bine, calitatea lor cea mai mare e că…sunt mai mult decât 2.0, mai mult decât online. Și au cel puțin un lucru în comun: îndrăgesc/cochetează cu biciclitul (ciclismul).

Să ne revedem cu bine în 2011 (pe cât posibil mai mult în offline)! Petrecere/odihnă/distracție frumoasă în aceste ultime zile din 2010! 🙂

  1. #1 by George Hari Popescu on Decembrie 31, 2010 - 11:01 am

    Mulţumesc pentru aprecieri, Bogdan! Să ai un an nou ocupat de succese!

  2. #2 by gabi solomon on Decembrie 31, 2010 - 1:37 pm

    Felicitari pentru realizari ( in special triatlonul si maratonul ;)) ) si spor la un an cat mai incarcat de proiecte si bucurii.

  3. #3 by Vlad Dulea on Decembrie 31, 2010 - 7:04 pm

    Bai, ce lista selecta ai pus! Ma simt onorat! Sa stii ca reciproca e valabila 😉

  4. #4 by Bogdan Antohe on Ianuarie 3, 2011 - 2:49 pm

    Mulţumesc, domnilor! Să avem încă un an plin. 🙂

  5. #5 by Emilian Nedelcu on Ianuarie 5, 2011 - 4:35 pm

    20 de kg???? Wow! Felicitări.

    Pai trebuie să spui pe Biciclistul.ro cum ai reuşit 🙂

  6. #6 by Marius Mita on Martie 29, 2011 - 9:41 am

    Wikileaks in Romania nu va avea niciodata succesul pe care il are in SUA cu dezvaluirile soc deoarece romanii sunt mari fani ai televizorului, majoritatea petracand foarte mult timp in fata acestuia. Prin natura sa, presa noastra deschide un subiect sensibil cu barfele care se invart in jurul acestuia si nu cu date concrete si surse sigure. Românii sunt si mari scenaristi si cu siguranta se gandesc la mai toate variantele si increngaturile unui “subiect soc”.

  1. Tweets that mention 2010: Retrospective. Perspective -- Topsy.com

Lasă un răspuns

