Din nou pe stadion dupa 11 ani: la rugby

Era prin toamna lui 1999

…la un meci F.C. Onesti-Steaua, in Divizia A. Onestiul meu natal sarbatorea, in timp ce RAFO scotea flacari pe nas, ca sponsor de marca al echipei noastre de fotbal. Imi amintesc cum am pus la cale cu verisorii mai mari o evadare la respectiva partida. Zic evadare pentru ca parintii ne asteptau la tara (sa ajutam la culesul strugurilor). A pierdut FC Onesti in ciuda galeriei care urla haotic, arunca diferite obiecte pe teren, rupea scaune sau scuipa coji de seminte.

Ieri, dupa vreo 11 ani

In rugby we trust

In rugby we trust

Am revenit pe un stadion…dar nu de fotbal, ci de rugby, la R0mania-Spania, castigat de baietii falnici ca stejarii cu 58-3 (nu 48-3 ). N-am sa comentez din punct de vedere tehnic partida pentru ca sunt un amator, un spectator neavizat, care a dorit sa vada un meci de rugby. Cum s-a ajuns la asta? Pai, firul povestii e urmatorul:

Marti mi s-a facut pofta sa vad un film intr-unul din vechile cinematografe (nu alea reprezentative din mallurile Bucurestiului). Astfel am ajuns in Cinema Studio, unde rula Invictus. M-a atins rau de tot. Mesajul politic mobilizator mi-a amintit de campania de promovare pe care o duce Federatia Romana de Rugby in mediul online (site, blogurile sustinatorilor, Twitter – #rugbytweetmeet). Cum fotbalul nu mai reprezinta de ceva vreme un interes particular, am zis, hai dom’le sa vedem cum se transpune marketingul FRR si pe teren (cu 2 saptamani in urma, spusesem pas)…

Iar ceea ce am vazut mi-a dat de gandit. Nu prea auzim vorbindu-se despre rugby, chiar daca, echipa nationala (si nu numai) ofera ceea ce lipseste din ce in ce mai mult Romaniei: sportul spectacol (atat pe teren, cat si in tribune). Meciul de ieri, din punctul meu de vedere, a marcat 10 puncte la acest capitol. Scorul adevarat al meciului este 58-3.

Galeria bloggerilor 🙂

Pe teren:

Felicitari FRR pentru deschiderea de care a dat dovada prin campania #rugbytweetmeet. Sper ca multi dintre cei care au mers ca invitati sa mai treaca pragul stadionului. Eu unul am sa fac asta. Si, cum spunea un domn din galerie (sarcastic) – momentul e surprins cu dibacie de George, intr-un trailer – chiar asteptam sa mergem in Noua Zeelanda, baieti!  Daca o tineti in ritmul asta, sunt sanse sa nu fie la anu…si la multi ani.

Nu stiu altii cum sunt, dar noi SUNTEM MANDRI DE VOI

, , ,

  1. #1 by victorionescu on Martie 29, 2010 - 10:28 am

    Salutare, Bogdan, te-am adaugat la blogroll! Acum am vazut ca nu te aveam! 🙂

  2. #2 by George Hari Popescu on Martie 29, 2010 - 10:37 am

    Iată şi clipul lung. Nu mă lăsa deloc Youtube dar l-am învins.

    http://www.cyberculture.ro/blog/2010/03/29/rugbytweetmeet-the-movie/

  3. #3 by Bogdan Antohe on Martie 29, 2010 - 10:42 am

    La mine, inca eroare 😦 Si e micut. Are doar 1 min jumate

    @victor Lasa ca ne auzim mai mult in offline. Nici eu nu am blogrollul actualizat. Promit sa ma ocup 🙂

  1. Noi suntem ăia în galben care au făcut valuri pe Tineretului « Vlad Dulea
  2. Când faci galerie nu îţi trebuie voce, ci suflet « Bogdan Antohe
  3. unde nimeni nu se da rotund « notele lui Vulupe

Lasă un răspuns

