Provocarea anului: Triathlon Challenge

Azi, 21 septembrie 2010 declar: pentru mine, provocarea anului a fost Triathlon Challenge. A trecut o săptămână de la încheierea competiţiei de triatlon care a adus la start cel mai mare număr de participanţi din istoria triatlonistă din România: aproape 500. 

O mostră:

Despre Triathlon Challenge 2009 am auzit din presă; am avut apoi ocazia de a-l cunoaşte pe cel care este creierul evenimentului: Vlad Stoica. În 2010 am acceptat provocarea lui Vlad şi am intrat în echipa de organizare a triatlonului. În 3 cuvinte aş descrie experienţa astfel: ORGANIZARE, RESPONSABILITATE, PROFESIONALISM.

Detaliind puţin:

Mă bucur să văd cât de multă lume a înţeles frumuseţea acestui sport complex

  • ca ieşire din cotidian
  • ca modalitate de petrecere a timpului liber
  • ca joc…şi joacă;
  • de la copii de 6 ani, până la domni şi doamne trecute de 60; de la oameni obişnuiţi (Elena, Florin, Daniel, Cornelia), la importanţi corporatişti, bancheri, sportivi de elită sau vedete (Steven van Groningen, Yorgos Ioannidis, Gian Sharp, Valeria Răcilă sau Răzvan Popescu)

Mă bucur să văd că triatlonul a fost îmbrăţişat

  • de companiile din România – o participare senificativă în cadrul Ştafetei Corporate Challenge – 46 de echipe înscrise (38 participanţi); ştafete de la Orange, Libra Bank, Unicredit, DHL, A&D Pharma, Romtelecom, etc
  • de bloggerii din România – blogosfera a avut o echipă înscrisă; aşa cum frumos a spus-o selecţionerul bloggerilor, e minunat să vezi cum online-ul iese în offline; Vlad, Doru şi Gabi – cei 3 bloggeri triatlonişti au făcut o figură frumoasă, ocupând locul 19.

Rezultate, impresii, foto şi alte „minuni” 🙂 găsiţi pe site-ul oficial, la Vlad Dulea pe blog, pe blogul biciclistului Emil Nedelcu (felicitări pentru primul lui triatlon), care a scris muuuulte despre Triathlon Challenge, pe grupul Facebook al evenimentului (aici numeroase galerii foto).

De asemenea, pe bicla.ro, puteţi citi gânduri şi spiţe premergătoare datei de 11 septembrie. Pentru toate celelalte, va exista TRIATHLON CHALLENGE 2011. M-a prins microbul 🙂

, , , ,

  1. #1 by Biciclistul on Septembrie 21, 2010 - 1:19 pm

    Multumesc pentru mentionare. Tin sa precizez ca, desi a fost primul meu maraton, am iesit in prima jumatate a clasamentului general. La anul tintesc podiumul 🙂

  2. #2 by Bogdan Antohe on Septembrie 21, 2010 - 1:44 pm

    Din primăvară, cât mai repede posibil, încep şi eu antrenamentele; cu înotul încă nu stau bine, dar cu siguranţă nu voi rata la anu niciun triatlon.

    Succes! Mi-ar face plăcere să îţi strâng mâna, pe podium, la Triathlon Challenge 2011 🙂

  1. Maratonul Bucureşti. Gânduri alese « Bogdan Antohe
  2. Permisul auto. O istorie şi 2 mituri « Bogdan Antohe
  3. Bogdan Antohe despre trupa Atelier în El Primer Comandante
  4. Bogdan Antohe despre trupa Atelier în El Primer Comandante - Trupa Atelier - Cover Band

Lasă un răspuns

  • Sfatul meu pentru noi

    Forget the Land of Choice
    Exit the Carpathian Garden
    Get on your bike
    See ROMANIA

  • Rătăcesc pe Twitter

    Eroare: Twitter nu a răspuns. Te rog așteaptă câteva minute și împrospătează această pagină.