Prima mea amenda. Sistemul, bata-l vina!

Ne pun sechestru pe casa! Ai primit somatie de la Primarie ca nu ai platit o amenda de circulatie!

Sursa foto: Vidu.ro

Sursa foto: Vidu.ro

Asta mi-a fost adus la cunostinta de catre bunica, asa la inceput de saptamana. Cum nu este 1 aprilie si tonul era al naibii de serios, am cerut mai multe detalii. Suma pe care o aveam de plata mi-a aprins beculetul.

Este vorba, intr-adevar, despre o amenda. Dar nu de circulatie. Prima mea amenda (in octombrie anul trecut). Nu am vorbit despre ea pana acum din mai multe considerente (au adus-o insa in discutie Evenimentul Zilei, platforma StiriONG, George si altii).

Ei bine, amenda respectiva a fost luata de subsemnatul pentru organizarea unei plimbari cu bicicleta la care… s-au adunat vreo 500 de biciclisti. E vorba despre CICLOPROMENADA  NOCTURNA. Ea a fost platita la cateva ore dupa ce s-a taiat chitanta, la CEC. De mine (pe atunci reprezentant Sport pentru Viata ) si de George (initiatorul si sufletul acestei miscari).

Cu toate acestea, se pare ca nu le-a fost suficient sa incurajeze mersul cu bicicleta, dand amenzi. Acum mi-a ajuns somatie si titlu executoriu prin care sunt pus la plata ei (inca o data)??, in caz contrar amenintandu-ma cu sechestrul pe casa. Pe mine nu m-a speriat treaba, ca vorba aia…ma stiu „curat” si achitat, 🙂 dar pe saracii parinti si mai ales pe bunica…nu mai zic.

Am fost la CEC, acolo unde o platisi. Ii arat dovada lu tanti. Ma trimite de la un ghiseu la altul pana cand una dintre ele ma lamureste:

Ne pare rau, este din cauza sistemului. Noi am varsat banii, dar nu a ajuns confirmarea la Primarie. Mergeti cu chitanta si aratati-le ca ati platit-o!

Uite-asa figurez eu ca un neplatitor si cetatean de doi bani. Halal sistem avem.

, , ,

  1. #1 by George Hari Popescu on Martie 24, 2010 - 2:57 pm

    Of, eu văd că nu vrei să intri deloc în legalitate. Nu te-a potolit amenda aia, tot revoltat eşti. Ei lasă că te aranjăm noi…

  2. #2 by Bogdan Antohe on Martie 24, 2010 - 3:33 pm

    mda…ti-am zis doar ca m-am pus pe strans bani pt anu asta

  3. #3 by constantin ionut on Martie 24, 2010 - 10:42 pm

    aaaa eu aM la amenzi de circulatie ratb si numai stiu dar nu am primit nimic 😀 poate o sa ma ridice direct din casa:))))

  4. #4 by office_maestrii_succesului@yahoo.com on Noiembrie 25, 2014 - 12:28 am

    Motive de nulitate neintemeiate
    Publicat de: Tudor Aurelian | duminică, 11 noiembrie 2014 | plangere contraventionala
    plangere penala
    Asa, nu!

    CARE MOTIVE DE NULITATE SUNT NEÎNTEMEIATE, ŞI PE CARE NU ŢI LE RECOMAND SĂ LE INVOCI VREODATĂ ÎNTR-O PLÂNGERE CONTRAVENŢIONALĂ

    de Tudor AURELIAN

    A venit momentul să îţi vorbesc acum şi despre anumite motive de nulitate, care sunt neîntemeiate şi pe care nu o să ţi le recomand să le invoci sub nicio formă, în nicio plângere contravenţională şi în faţa niciunei instanţe de judecată.

    Pentru că, dacă o vei face, rişti:

    în primul rând, să te faci doar de râs;
    în al doilea rând, să pierzi inutil timp şi nervi şi bani;
    nu în ultimul rând, instanţa să-ţi respingă plângerea contravenţională, ca fiind una neîntemeiată.
    Printre aceste motive neîntemeiate, pe care ţi le-aş recomanda să le uiţi, iată-le pe cele mai frecvente:

    procesul-verbal nu este încheiat de către agentul constatator;
    lipsa indicatorului de localitate din poza radar;
    lipsa martorului asistent;
    litera „T”;
    omologarea aparatului radar;
    procesul-verbal nu a fost încheiat potrivit modelului prevăzut în Anexa nr.1D din H.G. nr.1391/2006.
    Apoi, mai multe subtilităţi despre aceste motive, pe care să nu le invoci niciodată în faţa instanţei de judecată, vei descoperi în capitolul 37 al cărţii

    „MAESTRU ÎN ANULAREA AMENZILOR RUTIERE – cum să devii”.

    – See more at: http://www.maestrii-succesului.ro/motive-de-nulitate-neintemeiate/#sthash.0j2sLVFF.dpuf

  1. Ţara şi instituţiile lui Papură Vodă Traian « Bogdan Antohe

Lasă un răspuns

  • Sfatul meu pentru noi

    Forget the Land of Choice
    Exit the Carpathian Garden
    Get on your bike
    See ROMANIA

  • Rătăcesc pe Twitter

    Eroare: Twitter nu a răspuns. Te rog așteaptă câteva minute și împrospătează această pagină.