Am evadat

Povestea Primei evadari cu foto si video se gaseste pe bicla.ro. Este o poveste cu voinici curajosi  care s-au plimbat/intrecut pe o distanta de 55 de km. De Ziua Europei. La anu sper sa fiu pe (langa) Podiumul evadarii (chiar si pe ploaie, numai sa am conditie si bicla noua). Mi-a placut si mai vreau. Iata cum arata bicicleta mea, la un moment dat:

Si alti participanti:

, ,

  1. #1 by Zapacita on mai 10, 2010 - 3:02 pm

    saluuut:P
    ce optimista eram si ziceam ca nu abandonez…am ajuns la ghica si n-am putut sa mai inaintam pentru ca organizatorii ne-au spus ca nu terminam la timp(facusem 3 ore pana acolo deci ei preconizau inca minim 4 pana la finish)
    La anul nu ma mai las:D

    • #2 by Bogdan Antohe on mai 10, 2010 - 9:11 pm

      salutare! si eu ma ma pun bine pentru la anu. Poate ne vedem pe la alte plimbari (urbane) pana atunci – pe 15 mai, Skirtbike 🙂

  2. #3 by Bogdan Ciutea 1116 on mai 10, 2010 - 6:52 pm

    Salut! Si eu era sa abandonez acolo, schimbatorul si intinzatorul de la noroi au ajuns intre spite si s-au strambat rau. Suportul care uneste cadrul cu schimbatorul s-a crapat pe jumatate, am fost foarte dezamagit si ma gandeam sa renunt. Trecusera 2 ore si eram la km 13 in plin namol. Am fost foarte demoralizat dar mi-am facut ambitie si am incercat sa-l repar. Am reusit in cam 30 min sa-l indrept si am terminat cursa la 15:01 (in timp util pt ca startul s-a intarziat) fara sa pot sa schimb pinioanele.
    Am recuperat 42 km in 2 ore jumatate.

    Sunt f fericit ca nu am abandonat.

    NU ABANDONA!!!

    • #4 by Bogdan Antohe on mai 10, 2010 - 9:17 pm

      Felicitari, e o adevarata performanta. A fost ucigator acel km 12-13. Esti profesionist sau faci partea din categoria noastra, a amatorilor (in cazul asta sa te felicit la puterea a2a)?

  3. #5 by claudiutza on mai 11, 2010 - 6:01 am

    ha ha ha

  4. #6 by tavya on mai 12, 2010 - 4:19 pm

    asta era proba pe coclauri?! 🙂 original

    Cei din filmulet se retrageau, sau doar inaintau agale?!
    Cred ca a fost fun tare

    • #7 by Bogdan Antohe on mai 12, 2010 - 5:08 pm

      Au inaintat, dar au abandonat mai incolo. A fost foarte amuzant, frumos si interesant.

      Poate te bagi la urmatoarea 🙂

  5. #8 by Anka on mai 13, 2010 - 5:17 pm

    cool filmulețul …. eu am avut o jenă să înregistrez, sper să mă vindec de chestii d-astea de timiditate! Km 12-13 au fost de pomină. Bikla mea a scăpat ca și nouă, probabil din cauză că eram rănită și oricum nu puteam forța pe ea, cu regret am abandonat și m-am bucurat să ajung teafără acasă, după asfalt de vreo oră jumate prin infernalul București. Îmi propusesem 3 ore anul ăsta, dar … n-a fost să fie! Am câștigat experiență și … un regretabil medical acum 😦

  1. Am semi-evadat « Zapacita

Lasă un comentariu