Limite

Azi dimineata internetul de la Vodafone nu mai mergea (nici acela mobil, nici ala pe  modem). De la Info Clienti am aflat ca este o problema tehnica de care au luat la cunostinta si care urmeaza a fi rezolvata. Pana cand am ajuns acasa din Cismigiu, unde am stat sa citesc si am tras si un somn la umbra salciei, langa lac, s-a remediat.

Dand pe Twitter sa citesc noutatile, prima venea de la Mircea Popescu: „Ia uite, @zoso a ajuns la 0 followers ? Bravo ? La mai mare ? :D” De zoso am auzit mai multe, dar marturisesc ca acuum e prima oara cand am dat click sa vad profilul lui de twitterist. Si intr-adevar, se intreba uluit „de ce pll are zero urmariti si zero urmaritori”.

Ma lamuresc – vad ca si la mine e aceeasi chestiune. Printre randuri, am zarit si alti colegi twitteristi care au scris despre asta – fiind o problema cauzata de niste binevoitori care si-au dorit multi urmaritori nemeritati. M-am gandit sa redau aici cateva dintre opiniile lor (poate candva o sa fie o eroare fatala pe servere si aceasta va duce nu doar la stergerea numarului de followers si following, ci si la resetarea continutului).

  • chinezu in sfarsit si-a datr seama twitter de adevar, ca, de fapt, nimeni nu urmareste cu adevarat pe nimeni…
  • claudiuciobanu Hello. Ma vede cineva ? :))
  • ianescu_abe :))) mi-au disparut followerii si cei pe care ii urmaresc….cine i-a furat!? ziceti repede!!!! imi arata 0 si 0….si muncisem atat! :))))
  • claudiuciobanu Sunt curios daca a dat cineva refollow…ca nu stiu cum sa-i spun :))
  • BreakingNews: Twitter hack allows users to force followers; many accounts show 0 followers via Claudiu Ciobanu
  • OanaPortase ok. 0 following, 0 followers… da’ tot vă văd. aşa că nu vă daţi în spectacol :))))
  • aiurea nu va panicati, twitter ne reaminteste doar ca oricum vorbim singuri aici, indiferent de cati oameni avem impresia ca ne urmaresc via Oana Portase
  • victorpope those crashes suck…it seems like twitter is crashing#twitpocalypse
  • ancabundaru da’ ce are FMI-ul cu followersii mei :)))))))
  • ianescu_abe io cred ca #twitpocalypse e de la criza si masurile guvernului! Asa ca la munca toata lumea 🙂
  • Inozza Is it just me sau la mine la following si la followers scrie zero?

Problema s-a clasat in dosarul #Twitpocalypse, cu numarul 00. Si a fost remediata.

,

  1. #1 by tudor on Mai 11, 2010 - 7:33 am

    A fost doar un avertisment 🙂

  2. #3 by victorionescu on Mai 12, 2010 - 9:28 am

Lasă un răspuns

