M-am hotărât să devin pro…fesor

Subsemnatul,

Antohe Bogdan, cetăţean al ţării numită România şi aşa-zis membră a Uniunii Europene, declar pe proprie răspundere şi nesilit de nimeni că am hotărât să devin PROFESOR.

Menţionez de la bun început că acesta va fi un experiment (nu în sensul aplicat de stat cu sistemul românesc de învăţământ după căderea lui răposatu’  încoace). El va începe cel mai devreme în toamna lui 2011. Materia „prădată”: Educaţie Civică (la clasele 7-8). În forma ideală, aş vrea să am 2 clase (2 ore/săptămână).

Câteva menţiuni:

  • acesta va fi un experiment, dar si un test
  • îl voi considera un job project based
  • durata experimentului: determinată (1-2 ani)
  • totul se va desfăşura din pasiune şi ca pasiune
  • imi propun să ofer tot ceea ce aş fi dorit eu să primesc de la un „profesor”
  • va fi ca un program de voluntariat (că doar voi lucra la cooperativa multinaţională „sistemul românesc de învăţământ”)

Sfaturi, descurajări?

, ,

  1. #1 by Ruxandra on Noiembrie 4, 2010 - 10:07 am

    Bafta! Eu te incurajez. 🙂

  2. #2 by Ana-Maria Radu on Noiembrie 4, 2010 - 10:15 am

    Go for it ! Ideea mi se pare excelenta, si e fain pentru ca o sa ai ce modela avand in vedere varsta pustilor…

  3. #3 by Zapacita on Noiembrie 4, 2010 - 10:45 am

    Succes! Mi-ar placea sa te vad predand ca sa povestim si altora cum merge experimentul, cum il percep copiii/ceilalti profesori.

  4. #4 by semanticus on Noiembrie 4, 2010 - 8:16 pm

    Felicitari! multa bafta!

  5. #5 by bunavariantarea on Noiembrie 5, 2010 - 8:40 am

    si eu te-ncurajez 😀 ai fata de om care se intelege cu copchiii 😀

  6. #6 by utiscinteianu on Noiembrie 6, 2010 - 12:27 pm

    Ce dragut! Sa ai spor!

  7. #7 by Ada on Noiembrie 7, 2010 - 5:45 pm

    unde?

  8. #8 by Anka on Noiembrie 8, 2010 - 7:18 pm

    Ho-ho-hooo!! Satisfacții zilnice și depline îți doresc!!
    Ca profă de germană, în urmă cu ceva ani, cea mai mare satisfacție a fost ca una din eleve să devină pasionată de germană în așa hal, încât a studiat germanistica și acu predă mai departe, pe baza materialelor mele 🙂 Eu am luat-o când era în clasa a II-a și deși a plâns cu sughițuri la temele pe care i le dădeam în fiecare sâmbătă, mi-a recunoscut peste anișori că fără ele, nu ar fi reușit mare lucru.

  9. #9 by Bogdan Antohe on Noiembrie 19, 2010 - 9:08 am

    Mulţumesc! Şi eu sper să reuşesc a bifa ceea ce mi-am propus.
    Probabil în Bucureşti voi preda (sau acolo unde va fi nevoie de un profesor de Cultură Civică).

  1. Tweets that mention M-am hotărât să devin pro…fesor « Bogdan Antohe -- Topsy.com

Lasă un răspuns

