Eroare de tehnică legislativă. Fug să cumpăr ouă

Ţin minte cum am purces eu, în primul an de Facultate fiind, spre Parlamentul României ca să văd cu ochii mei cum se desfăşoară procesul legislativ. Am înţeles de atunci (adică mi s-a confirmat) că în Parlament este exact ca în viaţa de zi cu zi şi că oamenii ăia de se numesc deputaţi şi senatori sunt reprezentanţii…poporului: vreo câţiva mai răsăriţi şi mulţi fără niciun dumnezeu.

Că în Parlament se votează adesea după cum bate v(V)ântu, nu este nici asta ceva nemaiştiut. Textele de lege primite de fiecare în parte sunt mult prea stufoase şi nu sunt citite mereu. Aşa se face că mai apar erori de tehnică legislativă, cum e în cazul de faţă, când a fost votată legea care prevede reducerea TVA-ului pentru alimente la 5%.

Mă bucur că s-a întâmplat asta. Fug la piaţă să cumpăr muulte ouă. O să ies cu ele în stradă. Ah, dar staţi că trebuie promulgată legea pentru a intra în vigoare TVA-ul de 5%. Totuşi…merg să le cumpăr că poate intervine şi o eroare de tehnică executivă… 

, ,

  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

