Oameni adevăraţi

În ultima perioadă mi s-a întâmplat de foarte mult ori să dau peste oameni deosebiţi, de parcă nici nu ai zice că eşti în România. Pe cuvânt, câteodată chiar mă uit mai atent în jur să îmi confirm că nu sunt în altă parte.

Din acest motiv m-am gândit să fac în felul următor: săptămânal, voi scrie aici, pe blog, sub forma unei intervenţii cu titlul „oameni adevăraţi” care sunt acele persoane de mi-au atras atenţia, respectul şi aprecierea. Voi alcătui astfel lista mea personală de…oameni.

Pentru săptămâna în curs îi declar oameni adevăraţi pe domnii Virgil Găman, Emanuel Alecsandru Papagheorghiu şi, nu în ultimul rând pe dl. Victor Adîr.

  1. De ce? Pentru că nu sunt indiferenţi, pentru că ştiu să asculte, să îndrume şi să dea o mână de ajutor.
  2. Ce am învăţat eu de la ei? Bate şi ţi se va deschide!

 

Eu vă spun sincer: mulţumesc că existaţi!

, , ,

  1. #1 by Semanticus on Octombrie 15, 2010 - 11:24 pm

    Bate şi ţi se va deschide!, frumos spus, cred ca e si sloganul jandarmeriei.

  2. #2 by alexandru marin on Octombrie 18, 2010 - 12:25 am

    Si eu ma bucur ca te-am cunoscut, domnule, daca tot ai deschis capitolul de confesiuni pe aici. Esti un om autentic, plin de viata. Sa ai spitele sanatoase si drumul neted 🙂

  3. #3 by Bogdan Antohe on Octombrie 18, 2010 - 1:18 pm

    @semanticus :))
    @Alex: merci fain, domnu. Drumul nu-i întotdeauna neted. Mai sunt şi noroaie, gropi, denivelări. Dar mergem înainte 🙂

  4. #4 by Biti on Noiembrie 10, 2010 - 10:32 pm

    Salut Bogdan,

    subscriu la ceea ce ai spus „mai sus” – si aici nu pot face decat la o singura persoana; dl Papagheorghiu – sau Dudu pentru prieteni si apropiati. L-am cunoscut cu multi ani in urma si intradevar asa este… un om adevarat de la care tot timpul vei avea ce invata !

Lasă un răspuns

