Locul 6 din 230 la concursul foto Biciclistul.ro

Încă nu am apucat să mă dezmeticesc prea bine (deşi a trecut ceva de când am descoperit minunea). Asta şi pentru că am un program infernal în ultima vreme.  Biciclistul.ro (care, pe calea asta, vă anunţ că este, oficial, în blogrollul meu) a organizat un concurs foto cu tema „Biciclistul român”. Am apucat să trimit şi eu o fotografie la care ţin foarte mult. Este un instantaneu, surprins cu bătrânul, dar dibaciul Canon:

Oriunde, oricum, oricând - în şa

Oriunde, oricum, oricând - în şa

Câteva cuvinte despre ea:
Făcută la sfârşit de august, în Obberschonau, regiunea Bavaria din Germania, în primele zile ale şederii. Am avut parte în acele locuri de una dintre cele mai frumoase experienţe ciclistice…şi cicloturistice. De ce am numit-o Oriunde, oricum, oricând – în şa cred că-i lesne de înţeles. Eram în grup la o plimbare. Ne intersectam tot timpul cu alţi biciclişti şi oameni călare. La început mi s-a părut formidabil – înţelegeţi…mirajul civilizaţiei – apoi am interiorzat-o ca pe o normalitate.

Aici este şi legătura cu tema concursului demarat de Emilian Nedelcu: normalitatea. Pentru mine, cel puţin, asta înseamnă tot ceea ce unii spun că e un fenomen, alţii o tâmpenie şi cei mai mulţi…o pierdere de timp.

Ei bine, fotografia aceasta este în top 10 la Concursul Biciclistul.ro. Mai exact pe locul 6 (34p), la diferenţă de numai 5 puncte de locul 1 (39p). Mă bucur să văd asta. De acum voi fi şi mai motivat să pozez. 🙂

Mulţumesc şi la mai multe concursuri pe marginea acestei teme.

, , ,

  1. #1 by Biciclistul on Octombrie 8, 2010 - 12:04 pm

    Felicitari Bogdan si tine-te de hobby-ul asta, ca ai potential 🙂

    Mult succes!

  2. #2 by Bogdan Antohe on Octombrie 11, 2010 - 11:44 am

    Merci, Emilian. Ştii tu cum e: 10% talent şi 90% muncă 🙂

  1. Tweets that mention Locul 6 din 230 la concursul foto Biciclistul.ro « Bogdan Antohe -- Topsy.com

Lasă un răspuns

