O şansă la viaţă. 42 pentru o şansă

Trebuie să recunosc că nu mă las uşor atunci când vine vorba de donaţii, acte de caritate sau, şi mai mult, campanii de genul acesta. Acum însă am făcut un pas mare în faţă şi am zis: SUSŢIN NEGREŞIT.

Despre ce este vorba?

Proiectul 42 pentru o şansă, o iniţiativă îndrăzneaţă şi de suflet a unor oameni pe care îi apreciez foarte mult  (Asociaţia RO CLUB MARATON). Ei vor să strângă banii necesari pentru o achiziţie în premieră pentru România, la Spitalul Marie Curie din Bucureşti.  Citiţi bine pe site despre ce e vorba şi aruncaţi o privire la clipul ăsta:

Campania se adresează companiilor, dar şi persoanelor fizice, oamenilor obişnuiţi. Suma care trebuie strânsă: 37.000 Euro (din care va fi cumpărat un echipament medical):

Echipamentul OLYMPIC COOL-CAP® SYSTEM este necesar pentru tratarea nou-născuţilor care suferă de encefalopatie hipoxic-ischemică ( insuficienţă respiratorie la naştere, asfixie, stop cardio-respirator, hipotermie) şi poate ajuta la reducerea afecţiunilor cerebrale, chiar la creşterea şanselor de supravieţuire pentru cazurile grave.

Implicare

Am primit cu mare bucurie propunerea ca Echipa Bloggerilor la Maraton să alerge pentru această cauză. Gabi Solomon, blogger, alergător şi unul dintre iniţiatori, face un Apel la share şi chiar scoate la licitaţie medalia lui de la maraton. Acelaşi apel vine şi din partea mea:

Dacă puteţi ajuta în vreun fel cauza acestui proiect, vă îndemn să o faceţi. Poate că pentru unii sună a „orice bănuţ e binevenit”, dar poate că aşa vom oferi cuiva o şansă…o şansă la viaţă.

, , ,

  1. #1 by gabi solomon on Octombrie 8, 2010 - 10:00 am

    Iti multumim Bogdan pentru sustinere

  2. #2 by Oana Badea on Octombrie 8, 2010 - 11:35 am

    Multumim frumos Bogdan:)

  1. Despre 2012 | Echipamentul pentru călătorie și supraviețuire

Lasă un răspuns

