Am încheiat recrutarea pentru colaboratorii Smart Atletic

 

Vă mulţumesc tuturor celor care mi-aţi scris şi mi-aţi dat de treabă citind „aplicaţiile” voastre pentru a intra în echipa Smart Atletic de la Maratonul Bucureşti, din 17 octombrie 2010.

Se pare că voi avea o echipă grozavă, alături de care să punem în mişcare motorul Maratonului Internaţional de la Bucureşti din acest an.

Lista norocoşilor poate fi consultată AICI.

Pe mulţi dintre voi vă cunosc (am lucrat împreună cu diferite ocazii sau am interacţionat pe facebook, twitter, bloguri). Sunt şi multe persoane pe care abia aştept să le cunosc şi cred că şi voi între voi, la fel 🙂 Până duminică, 17 octombrie vom forma subechipe  (din 3-23 de oameni), urmând ca în ziua maratonului să ne întâlnim cu toţii, în formatul Smart Atletic 50.

Vom avea 2 sesiuni de training, astfel:

  • cei din zilele 9, 10 şi 14 octombrie – vineri, 8 octombrie (la Colegiul Naţional Mihai Eminescu – ora 18:00)
  • cei din zilele 15, 16, 17 octombrie – luni, 11 octombrie (la Colegiul Naţional Mihai Eminescu – ora 18:00)

Rugămintea mea cea mai mare este să ştiţi foarte bine informaţiile din acest DOCUMENT. Consideraţi că va fi BIBLIA voastră pentru Maraton  🙂

Azi, 6 octombrie voi lua legătura cu fiecare dintre voi pentru restul detaliilor.

 

, ,

  1. #1 by Catarama Loredana on Octombrie 12, 2010 - 7:51 am

    Salutare,

    Nu mare mi-a fost surpriza sa te vad cu astfel de ocupatii. Doar organizezi maratoane, sau si participi? Bafta multa, si poate ne intersectam pe vreun culoar de alergare!

    Loredana

  2. #2 by Bogdan Antohe on Octombrie 13, 2010 - 7:46 am

    Şi tu, Loredana!?…
    Bravo, o să te aştept să îţi pun medalia.
    Deocamdată organizare. Am participat doar la MTB. Urmează la anu street marathon, duathlon şi triathlon

  3. #3 by zoloper on Noiembrie 15, 2010 - 4:13 pm

    sal 🙂 te rog si eu sa scoti doc-ul ala cu mailurile de pe net. inca il gasesc prin google 😀

Lasă un răspuns

