Am încheiat proba de semimaraton MTB – Emmedue Cup

Ieri, la Ploieşti, a avut loc cea de a doua ediţie a Cupei Emmedue. Am participat, fiind totodată prima competiţie de MTB la care m-am înscris, prin intermediul şi sub aripa echipei Smart Atletic. Până acum mergeam doar ca observator şi tester 🙂

Am ales traseul de semimaraton – 30km. Mi-a plăcut foarte mult. M-am simţit bine – să dai totul din tine, să îţi menţii un ritm constant, să gândeşti fiecare pedală pe care o dai. Organizarea a fost foarte bună şi am terminat pe locul 14 la categoria mea şi locul 44 în clasamentul general. Traseul – porţiuni de asfalt, dealuri şi câmpuri, cu suişuri şi coborâşuri, noroaie impecabile, pietriş tăios care te putea arunca de pe bicicletă la 45km/h, o bucată din Drumul Vinului. Totul foarte bine marcat şi amenajat.

Cel mai interesant a fost pe ultimii 5 km, când am tras din răsputeri să nu fiu depăşit de nimeni. Iar senzaţia trecerii peste linia de finish, când arbitrul îţi notează numărul şi timpul…de nedescris. Doar de trăit.

Concluzia mea după acest eveniment: începe să se poată şi în România. A doua concluzie:  în 2011 nu voi rata niciun concurs de gen din România.

NB: Timp de încă 1 an, 2 rămân fidel participării la competiţii doar din pasiunea pentru acest sport minunat. Poate mai târziu se va transforma în performanţă.

Felicitări organizatorilor, participanţilor, sponsorilor şi partenerilor şi la mai mare pentru Cupa Emmeduesport 2011!

, , ,

  1. #1 by buceginatura2000 on Octombrie 4, 2010 - 9:48 am

    Felicitari pentru efort!

  2. #2 by Bogdan Antohe on Octombrie 4, 2010 - 1:06 pm

    Merci fain

  3. #3 by Biciclistul on Octombrie 4, 2010 - 3:44 pm

    Felicitari!

  4. #4 by Andra on Octombrie 4, 2010 - 6:47 pm

    La anul sa ne vedem la 60km, da? 😀

  5. #5 by Bogdan Antohe on Octombrie 4, 2010 - 7:38 pm

    Merci, Emilian. La anu nu ai voie să lipseşti.

    Andra, cred că tot la 30. Sau cine ştie…dacă voi fi pregătit pt 60, aşa să fie 🙂
    Dar faci şi tu tot triatlonul :p

  6. #6 by Anka on Octombrie 4, 2010 - 11:06 pm

    Sa-ti fie intr-un ceas bun si la mai multi km, la mai multe competitii …. daca iti place, desigur 🙂

  7. #7 by Andra on Octombrie 5, 2010 - 3:21 pm

    Bogdan, daca reusesc sa ma antrenez la alergare, cine stie, poate o sa-l fac!

  1. Follow up: ce s-a întâmplat la Cupa Emmeduesport

Lasă un răspuns

