Marşul Bate Şaua şi ploaia

Pe 29 septembrie a avut loc marşul anual organizat de Asociaţia Bate Şaua să Priceapă Iapa. A plouat torenţial toată ziua, inclusiv în momentul desfăşurării evenimentului. Au fost vreo 100 de curajoşi care totuşi au pedalat prin bălţi, aglomeraţie şi o vreme foarte neprietenoasă.

George a surprins câteva momente şi spiţe:

Observ că există două direcţii înspre care se îndreaptă opiniile post eveniment. Ca organizator, sigur că vrei să îţi iasă totul foarte bine şi ai anumite aşteptări. Nu despre asta vreau să vorbesc (va exista un feedback personal către Geo Bate Şaua, pe care eu îl felicit pentru ceea ce a făcut). Revenind la direcţii: a) cei care nu au venit nu vor un viitor pe 2 roţi pentru Bucureşti; b) cei care au venit sunt nişte eroi.

Eu nu sunt de acord cu niciuna dintre ele. Probabil fiecare dintre cei care nu au venit au nişte motive şi au făcut o alegere raţională (chiar fără să-şi dea seama că fac asta) 🙂 Ceilalţi, care am fost – am făcut-o din plăcere şi…până la urma urmei, tot dintr-un calcul, alegere.

Eu am mers 15km prin ploaie ca să ajung. Mai mult sau mai puţin aţi mers fiecare dintre voi, cei 100. Vă felicit. Dar haideţi să nu-i condamnăm pe cei care nu au făcut aşa ca noi. Şi nici să ne simţim nişte eroi. Că nu doar prin acest eveniment atragem atenţia celor de sus. E drept, aşa e neamu nostru: ne împotmolim la prima picătură şi facem revoluţie fără oameni.

Şi mai cred încă ceva: trebuie să existe căi diferite de a-i atrage pe oameni şi planuri de rezervă; un eveniment outdoor înseamnă foarte mult. Cine are ochi formaţi, va înţelege ce spun. 🙂

Eu nu îmi pierd optimismul. Voi pedala în continuare, chiar dacă atitudinea generală este una respingătoare.

Vă invit să continuăm!

, ,

  1. #1 by Andreea on Octombrie 1, 2010 - 12:23 am

    cine a zis ca m-am impotmolit la prima picatura?

  2. #2 by Bogdan Antohe on Octombrie 1, 2010 - 12:28 am

    Aşa se înţelege?
    Nu am vrut decât să indic o referinţă de lectură vis-a-vis de cei care se împotmolesc la prima picătură 🙂

    Pt tine, toată aprecierea, distinsă velobellă 😀

  3. #3 by Andreea on Octombrie 1, 2010 - 1:00 pm

    suna caustic. am crezut că mă iei peste picior…și mă miram de ce….pentru voi toată aprecierea care ați venit de la atâția km distanța pe o vreme nu tocmai potrivită pentru un pedalat în București.

  4. #4 by Bogdan Antohe on Octombrie 4, 2010 - 7:42 pm

    Îmi pare rău dacă a sunat a sodă 🙂 Am scris noaptea, târziu, ofuscat de comentariile unora. Subiectiv, aşadar :p

Lasă un răspuns

