Let’s do it, băi Traiane!

Mai întâi a fost Let’s do it, România. A venit apoi şi Let’s bike it, România. Urmează…

Astfel de acţiuni demonstrează că se poate şi în România. Că există oameni care gândesc puţin mai departe, spre acel Occident atât de des invocat (de la compunerea copilului de clasa I – până la poziţia intelectualului român). Şi, iată, până la bloggerul din România.

Traiane, hai s-o facem!

Am urmărit fenomenul LET’S DO IT, am aflat şi care au fost începuturile lui şi îmi place cum a evoluat. Pentru că m-am convins că nu e doar ceva trecător, de imagine, cu marketinguri şi interesuri ascunse, am luat decizia de a mă implica pe ultima sută de metri, o dată cu această campanie (cauză) de responsabilizare instituţională (dacă zic greşit, să mă corectaţi vă rog), haiducesc-blogărească, demarată de Chinezu.

Traiane, hai s-o facem! Aşa se numeşte haiducia mea. Pe care vă rog să o preluaţi, să o daţi mai departe, să faceţi ce credeţi că trebuie făcut ca să audă cât mai multă lume din online de ea. Scopul nostru (mă rog, al meu, şi vă invit să fie şi al vostru) este să îl determinăm pe preşedintele României să ia o poziţie faţă de Let’s Do It Romania (vă explic mai jos motivaţiile).

Cristi China Birta (Chinezu.eu), Traiane, hai s-o facem, paragrafu 2

Citiţi motivaţiile şi, dacă vă identificaţi cu ea, puneţi osul la treabă. Există nişte bannere de mai mare frumuseţea, ce pot fi preluate (va şede unul şi la mine pe blog). Iar pe 25 septembrie e curăţenia generală. Chit că UE l-a frezat sau nu pe BT.

Şi, acuma dincolo de ‘ştoul cu tanti care lustruieşte chelia, susţin campania de mai sus pentru că văd o evoluţie firească a unui proiect care merită să crească. Şi în care partea instituţională (că până la urmă nea chinezu acolo cred că bate, la cum îl ştiu…) trebuie să se implice mai mult decât cu numele trecut în documente şi rapoarte oficiale. Prietenii ştiu prea bine ce vreau să spun.

Aşadar, Traiane, hai s-o facem!

, , , ,

  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

