Ce-aş vrea la fishtweetmeet

Domle…e ceva în aer. Şi sper că nu vreun avion.

Aflu de la nea chinezu că pe 11 septembrie, adică atunci când are loc Triathlon Challenge la Mamaia, nea Nicu (ei care Nicu) – ăl de la Info Delta, cel mai pescar şi iubitor al Deltei dintre bloggeri şi twitterişti (înţelegeţi voi ce vreau să zic cu gradul acela de comparaţie) a pus de un FISHTWEETMEET, pe balta Măgura 8.

Aş fi vrut mult de tot să particip la o partidă de pescuit (de mult n-am mai ţinut undiţa în mână). Pescuitul a fost al doilea „sport” practicat de mine în copilărie. Nu e greu de intuit care a fost primul. 🙂 Pentru acesta (primul) mentorul meu a fost bunicul, pentru pescuit este naşu’.

Ce clipe frumoase petreceam de dimineaţă de la ora 5 până seara târziu, trecut de 10, pe balta din satul bunicilor (peste care acum şi-a întins braţele bădica primaru’). Undiţa era ceva improvizat- o creangă de alun adesea. Am primit apoi cadou o telescopică. Câte amintire îmi trezeşte…La început prindeam mult peşte.Vorba ceea, norocul începătorului. Am saci întregi de poveşti, gânduri, experienţe şi sentimente pe care le păstrez foarte vii în minte.

Nah, acum nu pot să vin, dar să ştiţi că mă abonez la următoarele întâlniri.

Pescuială plăcută şi tweet întins vă zic!

, , , ,

  1. #1 by Nicu on Septembrie 1, 2010 - 7:16 am

    Ei lasa, poate ne intalnim data viitoare. Vedem noi cum aranjam inca o pescuiala.

  2. #2 by Bogdan Antohe on Septembrie 1, 2010 - 10:41 am

    Serios că vin. Cap de listă vreau să fiu.
    Chiar trebuia să fiu plecat în deltă pe 6-11 septembrie, dar ce să faci când ai aşa frumuseţi de evenimente 🙂

Lasă un răspuns

