Alina Gorghiu vine la Triathlon Challenge

Tot discutând în ultima vreme despre Triathlon Challenge, a ajuns informaţia şi la urechile Alinei Gorghiu. Alina se ocupă şi preocupă de multe lucruri, printre care şi de biciclism. Despre această ultimă pasiune (care se pare că e serioasă, nu glumă) puteţi citi într-un interviu pe care i l-am luat cu ceva timp în urmă.

Pe 11 septembrie va face un pas mare înainte. Atât de mare încât va ajunge până la Mamaia, la triatlon. Vă mărturisesc sincer că am avut rezerve iniţial, când mi-a zis, foarte sigură pe ea: „Bogdane, eu vreau să vin” 🙂 Şi acum ce îmi văd ochii? Citesc la ea pe blog:

CAUT COECHIPIERI

E timpul pentru miscare! Asa am auzit. Ba mai mult decat atat, e timpul pentru triathlon. Ce ziceti de asta?

Restul…e scris aci, negru pe alb. Alina îşi caută coechipieri pentru a forma o ştafetă: pe cineva pentru înot (500m) şi pe altcineva pentru alergare (5km).  O ajutaţi?

Eu mă bucur că va veni la această competiţie. Zău că e un pas mare.

PS: Alina are bicicletă nouă (dar nu ştiţi de la mine). Cred că tare nerăbdătoare e şi bicla să „alerge” la triatlon.

, ,

  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

