Dobitocus maximus ultimus Escu est

Escu când apare, schimb canalu-n graba mare. Pur şi simplu nu mai suport să văd acea figură de dobitoc (pentru mine, dobitoc are înţelesul de animal, de fiinţă fără conştiinţă, care trăieşte şi se comportă graţie instinctelor lui de animal). Îmi pare rău dacă am jignit vreun animal din lumea asta, introducând în regnul lor un escu.

În următorul cincinal, poate face un canal…şi se duce cu pluta pe el (în caz că nu mai are nave). Poate se va sparge şi în ţara asta mitul escu. Chiar şi cu un escu. Iar noi vom reclădi speranţa. Şi ne vom lua şi 2-3 joburi…şi vom plăti impozite la stat şi…tăcere.

,

  1. #1 by Alexandru Marin on August 11, 2010 - 9:18 pm

    Antohe, tu esti gelos ca numele tau nu este facut pt. presedinte 😛

  2. #3 by Anka on August 11, 2010 - 10:38 pm

    mi-e teamă că ajungi cam prea repede la o anumită vorbă de-a mea … if you rememberus

    • #4 by Bogdan Antohe on August 13, 2010 - 7:47 am

      Cred că am început să devin alergic. Pur şi simplu mi se face pielea de găină când îl aud pe ăla. Poate că e bună indiferenţa. Dar niciodată delăsarea.

Lasă un răspuns

