Update la brandul de ţară

Propuneam un brand de ţară în 4 paşi, spunând cam aşa: 1. Forget the Land of choice 2. Exit the Carpathian garden 3. Get on your bike 4. See Romania.

Azi am citit un articol scris de Chinezu pe blogul sportlocal: Cum vi se pare ideea de brand „Ţara lui Gheorghe Hagi”? L-am mai citit o dată. Şi încă o dată. Poţi identifica o linie clară, nişte etape strategice, câteva puncte simple, dar care pun accentul pe ceea ce avem cu adevărat şi poate fi promovat ca atare în rândul străinilor.

Desigur, rămâne marea problemă a infrastructurii. Degeaba investeşti oricât de mulţi bani (fie ei şi europeni) în construcţia învelişului, dacă nu ai sistemul.

Vă recomand să citiţi ceea ce spune omu’ acolo. Cred că cei 4 paşi pot fi parte dintr-o asemenea strategie. Şi nu la modul: Ţara premierului care vrea să ne ducă cu bicicleta pe lună.

Anunțuri

, ,

  1. #1 by Andrey Corbavia on August 4, 2010 - 10:31 am

    O imagine ca cea cumparata de Udrea o faceam intr-un sfert de ora . Cred ca pana si Paint era un program suficient de bun pentru a o crea .
    Am o propunere : O rog pe doamna Udrea sa vina la mine cu Euroii si ii trag un Brand de nu se vede ,cu ea si cu Basescu tinandu-se de mana si in fundal harta Romaniei cu Motto-ul – Love is in the air …

    • #2 by Bogdan Antohe on August 5, 2010 - 11:02 pm

      Lasă, că se lucrează profesionist la domni în minister. Nu cu painturi

  2. #3 by Mihai on August 10, 2010 - 3:10 pm

    Imi imaginez ce ar trece prin mintea doamnei Udrea daca ar sti sa citeasca articolul scris de omu’.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s