Uite bicicleta, nu-i bicicleta!

Un banc sec şi sadic circulă de sâmbătă,  în jurul meu:

Hoţul a căzut de la etajul 3, dar  nu era a lui bicicleta.

Ca aproape orice banc, şi acesta are un sâmbure de adevăr. Vineri, 2 iulie am rămas fără bicicletă. De dimineaţă. Când am auzit că uşa de la balcon e larg deschisă şi nu e bicicleta acolo, am crezut că este o glumă. Dar, nu. Chiar aşa era. Pentru cei care nu o ştiu, aşa arăta (a fost furată fără noroi):

Dacă o vedeţi pe undeva, anunţaţi-mă vă rogu’ sau băgaţi 112, că e dată în urmărire generală (aviz ţie, băh hoţule, dacă mă citeşti cumva). Următoarea bicicletă va sta cu siguranţă într-un ţarc electric.

În ciuda contextului nefavorabil, vineri noaptea am ajuns în Bucureşti (că furtul la Câmpina s-a petrecut) după o zi cu totul idioată. Îmi propusesem o plimbare nocturnă, fix la miezul nopţii. O plimbare care ar fi putut să fie Ciclopromenada nocturnă 5. Băi ce nasol…să ţi se fure bicla fix înainte de aşa ceva. Dar, mulţumită cicloteque am avut bicicletă şi m-am plimbat toată noaptea.

Pe la Unirii mi-au ieşit în cale aproape 100 de biciclişti. I-am tras în film:

M-am alăturat lor, cu grupul de prieteni, după ce am petrecut-o pe aniversata serii. Deci vineri dimineaţă mi s-a furat bicla. Vineri noapte urma plimbarea aşa zis ciclopromenadă şi tot vineri noapte am trăit frumoasa senzaţie oferind cadou…o bicicletă.

Ei bine, duminică m-am dus în târgul din oraşul Băicoi, sperând ca prin absurd(istan) să prind hoţu şi să îi scot ochii. Nu am făcut decât să dublez activitatea Poliţiei Române care a fost foarte promptă şi a acordat multă atenţie cazului. Nu am găsit-o, dar am surprins câteva portrete de biciclişti băicoieni (cred că asta e forma corectă).

Concluzia mea: nu e deloc uşor să fii biciclist. Dar e al naibii de frumos. Chiar şi atunci când ai necazuri.

, ,

  1. #1 by Alexandru Marin on Iulie 7, 2010 - 3:21 pm

    Imi pare rau pt. tine 😦

  2. #2 by Alexandru Marin on Iulie 15, 2010 - 1:18 am

    traiesti, man?

    • #3 by Bogdan Antohe on Iulie 15, 2010 - 7:58 am

      🙂 încă mai
      Am avut o cură mică de ieşire din online (semicură)

      ca va?

  1. Bambus, supă, înmatriculare | Bicla.ro – pentru bicicliştii urbani amatori

Lasă un răspuns

