Maria Băsescu la Sport Horse

Baza hipică Sport Horse din Câmpina se dezvoltă pe zi ce trece. Începe să capete expunere bună, noi etape din concursuri naţionale şi internaţionale, amenajare şi organizare din ce în ce mai bună.

Nu am mai fost din mai acolo. Azi am nimerit în plină furtună. Am mai prins numai o săritură şi apoi premierea. Mare mi-a fost surpriza să dau acolo peste Maria Băsescu, doamna domnului Băsescu, nenea ăla de e preşedintele ţării numită România. Ţara locuită de români, care votează de douăşdeani încoa pentru a … trăi (mai) bine.

Am înţeles că doamna B este mare iubitoare de cai. Şi fiica ei la fel (acum nu ştiu care dintre ele, pentru că nu am fost aşa indiscret să întreb). În plus, cică ea chiar ar avea nişte căluţi la Bucureşti.

Această prezentare necesită JavaScript.

Gata, nu mai zic de Maria şi neamul ei că nu-i frumos şi nici nu sunt angajat la ClickCanCanLibertatea. Am lăsat o galerie foto micuţă şi un filmuleţ de la etapa de azi. Chiar mă bucur să văd că se investeşte în acest sport. Felicitări Federaţiei ecvestre şi Primăriei din Câmpina pentru treaba pe care o fac.

, ,

  1. #1 by fanel on Iulie 4, 2010 - 7:58 pm

    Pregateste-te sa-ti fie preluate pozele cu niste articole siropoase de gurnalistii de interneti. :)) =)))

    • #2 by Bogdan Antohe on Iulie 4, 2010 - 9:59 pm

      Da? Mă gândeam să le vând la Can can şi să donez banii scoşi în fondul de solidaritate.

  2. #3 by simion on Iulie 4, 2010 - 11:23 pm

    stand up for the champion!!! foarte frumos!

  3. #4 by George Hari Popescu on Iulie 5, 2010 - 10:55 am

    Vinde pozele şi donează-ţi ţie banii.

  4. #6 by Biciclistul on Iulie 27, 2010 - 10:04 am

    Imi pare rau pentru pierderea ta.

Lasă un răspuns

