Mândru că sunt român

Sunt mândru că locuiesc înt-o ţară aşa frumoasă. Cu munţi, cu ape lin curgătoare, cu păduri şi câmpii, cu o mare cu plaje pentru gusturi fine. Cu drumuri asfaltate, cu autostrăzi la tot pasul. Cu oameni primitori şi care nu râvnesc la bunul altuia.

În această ţară, nu ÎNTÂMPLĂTOR membră UE, zisă şi România, mijloacele alternative de deplasare sunt la rang de cinste. De exemplu trenul poate fi considerat pe acelaşi nivel cu bicicleta. În anul 2010, pe distanţa Braşov-Bucureşti (165km) faci cu trenul 6h:30′. Dacă am înlocui trenul cu o bicicletă, asta ar însemna o medie mai mică de 30km/h.

Sunt mândru că sunt român şi că am o ţară aşa de frumoasă…cu munţi, apem dealuri şi câmpii…

,

  1. #1 by valeria on Iulie 4, 2010 - 9:51 am

    tara n-are nimic . oamenii-s cu defect .

    • #2 by Bogdan Antohe on Iulie 4, 2010 - 11:53 am

      Eu sunt mândru că-s român într-o ţară aşa de frumoasă.

  2. #3 by George Hari Popescu on Iulie 4, 2010 - 12:35 pm

    Mă, tu eşti ironic, este? Lasă că povestea asta cu viteza mică la tren durează de vreo 10 ani. Ştii ce e reconfortant? Că la fel va fi şi peste 10 ani 🙂 Mă bucur că trăiesc într-o ţară sigură, unde totul e în nemişcare.

Lasă un răspuns

