Caut gazdă. Fără gândaci. Online

Domnul meu blog are aproape un an de existenţă. Nu că ar fi acesta vreun prag sau că împlinirea anului ar avea vreo simbolistică. Mă gândesc doar dacă ar fi bine să îi fac un cadou frumos: să îl trec pe un domeniu nou, fără coadă de wordpress şi să îi iau o gazdă bună.

Nu m-aş băga la chirie, că pe vremuri dintr-astea, nu rentează. Mai ales în Bucureştiul online. Gazda e soluţia. Ea ar trebui să fie mai bătrâioară, să gătească bine, să facă curăţenie, să spele hainele tot timpul şi…foarte important – să nu care cumva să aibă gândaci în casă.

Să îi înregistrez domeniul nu ar fi mare brânză. Îmi amintesc de primul domeniu pe care l-am înregistrat. Se întâmpla acum 6 ani. Pentru Swapp. M-a costat atunci 100 de dolari. Erau bani, măi copii. Îi primisem „sponsorizare” de la un amic de peste hotare. Acum, e mult mai ieftin. Un prieten mi-a sugerat TLH, unde poţi înregistra un domeniu .ro cu numai 159 de lei.

Pentru gazdă, am spus care ar fi condiţiile mele. Acum sigur că mai contează şi spaţiul în care vei locui (acesta trebuie să fie la standarde ocţidentale), dacă distinsa gazdă îţi impune o oră la care să intri seara în cochilie sau ai trafic nelimitat şi aşa mai departe. Amicul meu mi-a recomandat tot TLH pentru găzduire. Ei au vreo 5 pachete, în funcţie de necesităţile fiecăruia. Unul dintre ele este special pentru bloguri. Cu 48 lei/an aş putea găzdui blogul meu care împlineşte un an pe serverele TLH.

Mai am o lună să testez piaţa. Voi lua în calcul cele mai bune 30 de oferte. Poate îi fac şi eu cadou blogului meu o gazdă. Fără gândaci. Online.

, ,

  1. #1 by George Hari Popescu on Iulie 4, 2010 - 12:36 pm

    Ia vezi Blogway.ro.

  2. #2 by Andrei on Iulie 8, 2010 - 9:48 pm

    Incearca Hosttix.com 🙂

Lasă un răspuns

