Primul meu triatlon. Fără asfalt. Şi va urma…

Triatlonul Fără asfalt a fost primul triatlon la care am luat parte. Despre asta am scris pe bicla.ro. Am pus poze, dar şi un mic mare filmuleţ, pe care îl redau şi aici (via DailyMotion; pentru o calitate mai bună, recomand vizionarea pe Vimeo). Dacă anul acesta am fost observator şi semiparticipant, la anul voi concura. Mai avem nevoie la Ştafetă de un înotător bun 🙂

Weekendul acesta va mai fi unul, la Sfânta Ana, Băile Tuşnad: Saint Ana Lake Exterra Triatlon. Nu o să pot ajunge. Dar vor fi acolo Vlad şi Ionuţ. Smart Atletic este coorganizatorul evenimentului, alături de Asociaţia Aktivity din Băile Tuşnad. „Capul răutăţilor” este Extreme Sport Club din Băile Tuşnad. Dacă doriţi să participaţi sau să aruncaţi un ochi – sunteţi bineveniţi 🙂

, , ,

  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

