Ci.clo.pro.me.na.da nocturnă. 5?! Solitară.

Titlul nu are nicio greşeală. Şi tastatura îmi merge bine. Încă.

Mi-e dor de o plimbare nocturnă pe 2 roţi. Nu am mai ieşit cu bicicleta în clar de lună de…40 de minute. Dar mi-e dor. Vineri am să mă întorc în Bucureşti (plec în noaptea asta), pentru o plimbare. Voi pedala de prin Piaţa Naţiunile Unite spre Academia Militară, unde voi ajunge în jurul orei 00:15. De acolo o să merg spre Eroilor, Unirii, Universitate, Romană, Victoriei, Piaţa Presei Libere, iar pe Calea Victoriei până în centrul Bucureştiului. Mă opresc să beau un ceai, apoi la 5 dimineaţa părăsesc iar Bucureştiul.

Traseu de bicicleta 564496 – powered by Bikemap
De data asta chiar e greşeală de „limbaj”. Dacă nu se înţelege traseul, harta frumoasă poate fi consultată la alţi doritori de plimbări nocturne.
, ,

  1. #1 by George Hari Popescu on Iulie 2, 2010 - 2:17 pm

    Nu se vede harta. Lipeşte codul în HTML şi nu mai trece pe Visual înainte de a publica, ci publică direct cînd eşti în HTML.

  2. #2 by Andreea on Iulie 2, 2010 - 6:05 pm

    avem oarecum acelasi titlu…dar pe cuvant de velobella ca nu m-am uitat la tine 😛

    • #3 by Bogdan Antohe on Iulie 4, 2010 - 11:56 am

      Te cred 🙂 Părerea mea este că nu seamănă deloc. Eu nu vorbesc de nicio ciclopromenadă. Doar despre ci.clo.pro.me.na.da :p

      george, ştiu că nu se vede. Nu mergea nici lipită din html direct.

Lasă un răspuns

