Magazinul lui Andrei

Andrei (fără link) şi-a deschis de curând magazinul lui. Aproape propriu şi personal. După câţiva ani de evoluţie profesională în HR-ul Inmedio România, a făcut pasul uriaş spre antreprenoriat, preluând cel mai mare magazin INMEDIO de la noi din ţărişoară, deschis în noul business center de la Semănătoarea.

Noi, prietenii ne-am bucurat mult, el ceva mai puţin 🙂 (la început e o perioadă grea; dar Ana îl încurajează:)). L-am lăsat să îşi tragă puţin sufletul şi i-am făcut o vizită surpriză.

Business center-ul are rastel mare. Şi, nota bene: nu e gol; erau multe biciclete parcate acolo. Magazinul lui Andrei are vedere la drumul mare (la Splai, cu Dâmboviţa învolburată). Presa proaspătă (atât naţională cât şi internaţională), reviste peste reviste (am cumpărat numărul din iunie MBike – pe care vi-l recomand şi vouă), produse de patiserie, îngheţată şi o cafeaaa…irezistibilă. Un colţişor special este dedicat cărţilor (de business şi economie). Mi-a făcut cu ochiul o nouă ediţie a lucrării lui James Buchanan şi Gordon TullockThe calculus of consent (tradusă în româneşte Calculul consimţământului. Până acum se opera cu Calculul consensului, în traducerea lui Paul Fudulu).

Dacă treceţi pe acolo să ştiţi că e Magazinul lui Andrei. Pe Splaiul Independenţei nr. 319, la câţiva paşi de sediul Primăriei Generale (M – Petrache Poenaru, RATB – 41, 601, 607). Nu, nu trebuie să spuneţi de mine că nu primiţi niciun discount. Ce bună e cafeaua la Magazinul lui Andrei.

,

  1. #1 by Marius on Iunie 21, 2010 - 7:51 pm

    Mult succes Andrei! 🙂

  2. #2 by ioana on Iunie 22, 2010 - 12:00 pm

    Cam cat percepi pt reclama? am si eu nevoie…
    🙂

    • #3 by Bogdan Antohe on Iunie 23, 2010 - 7:32 pm

      Cel mai bun preţ de pe piaţă, Ioana.
      Marius, când te aştept la Buc să te duc la Magazinul lui Andrei?

      • #4 by Marius on Iunie 23, 2010 - 9:38 pm

        He he Bogdane, „mai e mult până departe…” 😦
        Oricum vei fi anunţat 🙂

  3. #5 by ogi on Martie 27, 2012 - 2:38 pm

    Si nu ti-a spus Andrei cu cat il fura Inmedio la fiecare inventar? ::))

  4. #6 by Ioan on Iulie 6, 2012 - 9:29 am

    Andrei, bun venit in clubul celor cu minus la inventare inmedio :))

Lasă un răspuns

  • Sfatul meu pentru noi

    Forget the Land of Choice
    Exit the Carpathian Garden
    Get on your bike
    See ROMANIA

  • Rătăcesc pe Twitter

    Eroare: Twitter nu a răspuns. Te rog așteaptă câteva minute și împrospătează această pagină.