Interviu cu Alina Gorghiu

Săptămâna aceasta am stat la o discuţie cu deputatul PNL, Alina Gorghiu, pe tema ciclismului urban. A fost foarte drăguţă şi mi-a oferit o oră din timpul ei preţios pentru a răspunde unor întrebări, zic eu, la fel de preţioase. Interviul poate fi citit pe bicla.ro, acolo unde mi-am propus să centralizez toate discuţiile/interviurile cu oameni politici (şi nu numai), pe teme biciclistice.

Sper să descopăr acele rotiţe care îi determină să folosească bicicleta în mediul urban, să ascult poveştile lor şi să le transmit mai departe. În ce măsură voi reuşi, vă las pe voi şi pe domnul timp să decidă. Iar dacă sunt dintre voi câţiva care au decis să urce în şa urmare a rândurilor pe care le vor citi, înseamnă că totul a avut un sens.

Sursa foto: Alina Gorghiu blog

, , ,

  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

