I.C. Brătianu 189

Dacă ar fi trăit ar fi avut acum 189 de ani. Dar nu, nu a trăit decât 70 de ani. Pentru că speranţa de viaţă e din ce în ce mai mică :), pentru că sunt puţini aceia care mai trăiesc peste 100 de ani şi pentru că ar fi murit oricum de zile rele când ar fi văzut în ce se scaldă ţara. Ion Brătianu – că de el este vorba, a fost comemorat şi anul acesta de către liberalii autentici, la împlinirea a 189 de ani de la naştere, miercuri, 2 iunie 2010. A fost un eveniment restrâns, organizat de tinerii liberali din sectorul 3, la sediul din Fildeşului nr. 2 (unde, vis-a-vis îşi are sediu şi PSD-ul) 🙂 Dar PNL are şi rastel de biciclete în faţă.


L-am ascultat pe Dinu Zamfirescu care a povestit mult şi frumos din trecutul lui (prima arestare – în 1945, la 16 ani; aspecte inedite de la organizarea alegerilor din 1946, despre principialitate, despre solidaritatea distrusă de regimul comunist), al familiei Brătianu şi a lui Ion Brătianu. Casa Florica a fost laitmotivul relatărilor dlui Zamfirescu şi apoi ale domnului Lucreţiu Tudoroiu, directorul Anticariatului Brătianu.

Ceea ce aş vrea eu să reţin din această întâlnire (şi cred că ar fi bine ca şi alţii să o facă) e răspunsul apăsat pe care l-a dat Dinu Zamfirescu unei întrebări din public (dacă România va avea vreodată oameni de stat, aşa cum a fost Brătianu). Uşor de intuit, acesta a fost unul negativ…după un oftat mare. Poate numai oameni politici, dar nu oameni de stat. Acum avem doar politicieni.

Bogdan Daradan si Alexandru Marin

Bogdan Daradan si Alexandru Marin

Şi, o mare surpriză am avut la această comemorare pe filiera Presă în blugi, deoarece amicul Bogdan Dărădan a decis să devină activ într-ale politichiei, semnând adeziunea la TNL Sector 3. Nu mi-a zis nimic înainte, m-a pus…cum se spunea în epocă, în faţa faptului împlinit. L-am prins sub obiectivul telefonului şi i-am înregistrat ulterior şi discursul (aşa cu mijloacele rudimentare pe care le-am avut în dotare). Acum ce să mai fac…îi urez succes şi să facă tot ceea ce îşi propune. Bine şi cu bun simţ. 🙂

, ,

  1. #1 by Alexandru Marin on Iunie 5, 2010 - 9:27 pm

    Sa traiesti bine ! 😛

  2. #2 by Dan Patrascu on Iunie 5, 2010 - 10:43 pm

    Ehe, Bogdane, te-am prins in flagrant :))

  3. #3 by Alexandru Marin on Iunie 6, 2010 - 10:15 am

    Acum toata lumea a aflat 😀

    • #4 by Bogdan Antohe on Iunie 6, 2010 - 1:49 pm

      Şi voi să trăiţi. Mult şi bine. Păi da, să ştie toată lumea. Doar nu e o ruşine 🙂 Ba din contră.

  4. #5 by bogdan on Iunie 6, 2010 - 9:08 pm

    http://presainblugi.com/ce-surpriza-mi-a-facut-bogdan/
    pisicher mic:) m-ai „demascat”:P dar las ca te „ingalbenesc” si pe tine…Bratienii ne cheama…S-au saturat de epigoni si politruci portocalii:P

    • #6 by Bogdan Antohe on Iunie 6, 2010 - 10:46 pm

      Păi cum să mă îngălbeneşti, mhămhă, măi dragă? Te ajut cu nişte pastă roşie? :p

  1. Presa in blugi » Ce surpriza mi-a facut Bogdan!

Lasă un răspuns

