Hai să votăm velobella Skirtbike!

Oameni buni, o dată la 4-5 ani, soarta acestei ţări stă în mâinile voastre pentru că VOTUL vostru CONTEAZĂ! Eeh, parcă ar fi un rând dintr-un discurs populist cu care suntem invitaţi să ne exprimăm un drept, pe cât de vechi, pe atât de nou.

Pentru prima oară în istoria postveloruţie din Bucureşti, cetăţeanului’ (în special masculin 🙂 – dar nu numai lui) i se cere votul pentru desemnarea celei mai cele dintre cele mai cele veloooooobelle. 31 de domnişoare Miţe Bicicliste au intrat în concursul demarat de Velobello, în urma participării la Skirtbike. Noi trebuie să spunem care este cea mai frumoasă. Până pe 5 iunie.

Am aflat, cu totul onorat, că printre cele 31 de fete bicicliste care vă aşteaptă votul şi susţinerea este şi velobella mea, Oana, drept pentru care am decis să îmi ofer public susţinerea pentru ea. Pentru că merită, pentru că vreau să o încurajez să folosească bicicleta cât mai mult, pentru că…vreau să îmi mai facă în continuare mâncare bună :p

Intraţi în cabina electronică de vot, vedeţi lista celor 31 de candidate şi aplicaţi click-ul pe biciclista nr. 18 (dacă vreţi să o votaţi pe Oana)

Votaţi responsabil!

, ,

  1. #1 by George Hari Popescu on Mai 25, 2010 - 7:39 pm

    Întrebarea Oanei ar putea fi: „Iubitule, spune-mi, ai frauda votul pentru mine?”

    • #2 by Bogdan Antohe on Mai 25, 2010 - 11:08 pm

      1. Nu, nu aş face asta nici pentru Oana, nici pentru altcineva.
      2. Nu mi-ar cere Oana aşa ceva.

  2. #3 by Andreea on Mai 25, 2010 - 9:58 pm

    Se pare ca Oana are multi sustinatori.

  3. #4 by Andreea on Iunie 7, 2010 - 11:56 am

    Oana a castigat locul 3! Felicitari! Asteptam un contact 🙂
    http://velobello.wordpress.com/2010/06/06/cycle-chic-ladies/

  1. Skirt Bike și încrederea de sine « Oana Flavia Sârbu

Lasă un răspuns

