1. #1 by Dragos on Mai 20, 2010 - 11:30 am

    Nu e suficient. Sindicatele au fost angajate politic inca de la inceput iar acum isi dau ultima rasuflare. Insa am fi avut nevoie de o societate civila responsabila care sa cenzureze(prin vot sau proteste) actiunile politicienilor. Asta nu s-a intamplat si nu se va intampla in curand.

    • #2 by Bogdan Antohe on Mai 20, 2010 - 4:26 pm

      Da, aşa este. Din păcate. Cum spuneam, ceea ce s-a întâmplat acum este nul dacă nu se va pune piciorul în prag. Cu paşi ceva mai mari. Şi societatea civilă este confiscată în bună parte.

  2. #3 by Anka on Mai 20, 2010 - 9:04 pm

    Inițial am vrut să vin să observ, să îmi fac propriile impresii, căci în sensul și logica acestor evenimente NU mai cred ACUM …. dar citind ce ai scris, un pic, gândurile mi-au zburat la …. la acum 20 de ani în urmă …. când ieșisem și supraviețuisem unui fel de război civil sângeros ale cărui culise nu le-am putut afla până acum ….

    http://thinkandwritee.blogspot.com/2009/11/decembrie-1989-revolutia-la-romani.html

    Aparent nu are legătură …. dar desigur că are legătură. Atunci a fost momentul când se puteau direcționa corect mentalitățile. Nu atunci în decembrie, dar în lunile ce au urmat, mai ales că se apropie iunie …

    Dacă voi credeți că există rezolvare pentru tot ceea ce s-a distrus în 20 de ani, sunteți optimiști și nu știu pe ce vă puteți baza. Care e soluția? Există? Că exact în urmă cu 20 se striga mare și tare și cu majuscule: ”NU NE VINDEM ȚARA!!!!!” – nu o vindem că vrem noi, dar o cumpără cei care pot. De ce? Pentru că pot, e simplu …. că tot aud sintagma asta în ultimul timp în jurul meu.

    Aveam 22 de ani atunci, e greu să mai am entuziasmul de atunci, la câte închideri de gură și uși trântite în nas am experimentat.

    închei cu un oftat …..

    Una din probleme românului este că iese la înaintare doar când este el personal afectat. Anul trecut – poate știți povestea – un număr de X dintre cei mai bogați oameni ai GErmaniei au INIȚIAT o scrisoare comună către guvern cu o cerere foarte clară și la obiect: ”Suntem cei mai bogați oameni ai Germaniei. Luați în considerare solicitarea noastră de a ni se aplica un impozit raportat la veniturile noastre. Germania are acum nevoie de noi și noi suntem aici.”.
    E un detaliu care spune multe.

    E un comentariu de ”cetățean”, mai mult sau mai puțin ignorant. Atât.

    • #4 by Bogdan Antohe on Mai 21, 2010 - 12:35 pm

      Nu pot să nu fiu optimist. Echilibrat. S-a distrus şi se distruge în continuare foarte mult. Dar, o spun din nou: cu toţii suntem vinovaţi pentru asta (numai gradul diferă).

      Şi eu am acelaşi of. Chiar şi atunci când iese la înaintare pt că este direct afectat, o face din inerţie.

      Comentariul tău, Anka, este mai mult decât pertinent.

  3. #5 by Anka on Mai 23, 2010 - 12:17 pm

    Ca să vezi ce întâmplare …. care îmi confirmă ce am spus deja: am primit pe @ de la o prietenă o scrisoare din aceea de protest public în virtual, semnată de C.A.Levitchi. Mesajul era intitulat ”o superbă luare de poziție”. Și dă-i și citește până când dau de motivul real al luării de poziție: persoanei respective îi fuseseră blocate conturile firmei de către fisc. Deci? Dacă nu i-ar fi fost blocate, cu siguranță nu mai exista această ”superbă luare de poziție” …. Ce concluzie tragem de aici? Să mai citim o dată lecția dată și românilor de mult-injurații (de către români de regulă) nemți …. dar nu are rost, căci romano-dacicul nu va deveni niciodată germanic.

Lasă un răspuns

