Amintiri din copilarie – cu Traian Basescu

Cati dintre noi nu am citit frumoasele povestiri in clasele primare despre Nica cel razgaiat pe care il gaseam la furat de cirese, umbland cu pupaza vopsita sau stricand stana oamenilor. Toate acestea reprezinta aspecte din copilaria vremurilor. Copiii de azi nu mai au parte de asemenea „trasnai”. Viata la tara este o mare necunoscuta. Chiar si pentru cei care locuiesc la tara.

Imi place sa ascult si acum povestile oamenilor care si-au petrecut clipe mai mult sau mai putin frumoase in mediul rural. Am descoperit azi via Facebook (de la Alexandru Marin) un link catre publicatia BUNA ZIUA IASI, respectiv articolul intitulat Basescu – imbatat cu furtunul de o ieseanca FOTO, VIDEO.


Un titlu care sa atraga, dar in spatele caruia este ascunsa o poveste frumoasa despre copilaria Presedintelui Traian Basescu: cum a baut vin cu furtunul la 10  ani, cum fura laptele proaspat muls si cum mergea la cireada. Toate se petreceau in satul Balciu, unde aveau casa de vacanta.

Articolul se incheie cu marturiile oamenilor, care spun ca nu l-au votat pe Basescu:

Am stiut ca face numai rele. Il stiu de cand era mic… Nimeni din sat nu l-a votat. Sa va spuna toti… chiar si copiii mei care s-au jucat cu el nu l-au votat. Eu am votat pentru Mircea Geoana. Va spun adevarul. Nu am ce ascunde si nici nu mi-i rusine.

Ma gandesc: ce bine ar fi fost ca Basescu sa renunte dupa primul mandat si sa fi inceput sa isi scrie Amintirile din copilarie. Apoi, in manuale sa fie introduse in paralel:

Amintiri din copilarie de Ion Creanga si Amintiri din copilarie de Traian Basescu. Ar fi fost doi eroi: Nica si Traienel.

, , , ,

  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

