Oamenii trebuie sa construiasca sistemul

Asta este concluzia mea dupa Ciclopromenada nocturna de aseara. Editia legala, iesita din underground, aprobata. Este un proiect la care am pus mai mult decat suflet. Vina initiala ii apartine lui George, pentru ca el a fost capul tuturor rautatilor. Cum necum, am intrat si eu in hora si m-am inrait (in sensul bun, sper). Anul asta s-a bagat si Ruxandra, primindu-ne in familia FDSC-ONGFest.

Sa fi fost vreo 200 (poate si mai bine) de curajosi care am infruntat ploaia si am spart norii, facandu-ne loc pe inegalabilele piste de biciclete dintre Unirii-Alba Iulia-Tineretului. Printre pietoni, borduri, masini, rame, melci, scoici, raci cr..eveti. Pentru ca asa e in Romania. Asa e, dar sper, cu ajutorul vostru sa nu mai fie.

Fetele dragute de la RedBull au venit sa ne sustina la plecare, dandu-ne aripi. Giant ne-a facut o surpriza frumoasa, invitandu-i la plimbare pe baietii de la clubul Dinamo Ciclism. La intrarea in Parcul Tineretului ne-am hidratat, am socializat, ne-am admirat bicicletele. Am revenit la scena ONGFest unde concertul Byron s-a incheiat cu 10 minute inainte 🙂 I-am premiat pe cei mai norocosi 60 dintre participanti si am plecat fiecare pe drumurile noastre (ca legea nu ne lasa mai tarziu de ora 11 sa fim in grup), promitand sa ne revedem cat mai des. Una peste alta, ieri am marcat si ziua internationala Ride like King, despre care sper sa va povestesc mai multe la anu, tot pe vremea asta.

Am scris, pe scurt, povestea ciclopromenadei de aseara (pe larg, dupa Prima evadare…ca este un weekend tare aglomerat). ONGFest continua azi si maine. Indrazniti sa coborati in strada!

George, Ruxandra, va multumesc. Multumesc Smart Atletic, FDSC si Cicloteque. Multumesc Giant Romania pentru intelegerea si sustinerea acordata, dar mai ales pentru participare. Tot la capitolul multumiri, imi indrept ochii spre Brigada de Politie Rutiera, a carei reprezentanti ne-au ajutat aseara. Multumim tuturor! Vom indrazni mai mult!

Repet, indrazniti sa coborati in strada! Cat mai des! Critica fara actiune e ca bicicleta fara biciclist. Degeaba.

, , , , ,

  1. Gînduri cu spiţe după Ciclopromenada nocturnă 2010 | Bicla.ro – pentru bicicliştii urbani amatori
  2. Virusul pe 2 roți « Oana Sârbu

Lasă un răspuns

