Nu lasa statului ce poti directiona catre ONG-uri!

Mi-am luat bicicleta in dinti si mi-am facut curaj. Am dat azi o tura de ONGFest si am vorbit cu oamenii care mai erau pe la standuri, incercand sa ii conving sa ma convinga sa le dau 2%. Din pacate, regret sa spun asta, dar exista si asociatii pentru care campania 2% este cumva egala cu o pomana. Acuma bine, noi romanii cam suntem invatati sa intindem mereu mana.

Echipa ONESTIN

Echipa ONESTIN

Eu cred in aceasta campanie si in principiul ei, de aceea nu am vrut sa ratez nici anul acesta sansa de a-i lua statului 2% din impozitul pe care i-l datorez. Anul trecut am donat catre Asociatia Sport pentru Viata. Anul acesta am decis ca mica suma sa ajunga in conturile Asociatiei ONESTIN. Am avut de ales intre ei si Fundatia Principesa Margareta a Romaniei, dupa ce am facut o prima selectie.

Am directionat catre ONESTIN – o asociatie de tineret din Onesti, orasul in care m-am nascut si pe care il vizitez acum destul de rar. De ce asa si nu invers? Ii cunosc atat pe unii, cat si pe altii. Alaturi de FPMR am lucrat grozav si au proiecte foarte impoortante. Am decis totusi sa fac acest gest in folosul ONESTIN pentru ca sunt mai micuti si au nevoie si ei de sustinere. Ma voi revansa cumva si fata de FPMR 🙂

Directionati si voi cei 2%. Nu ii lasati pe mana statului, ca nu merita!

, ,

  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

