Velobellele scot fetele la plimbare

Nici nu o sa ne tragem bine sufletul dupa Business pe bicicleta, Ciclopromenada nocturna 2010 si Prima Evadare, ca pe 15 mai, velobellele scot fetele la plimbare, iar pe noi, baietii – pe langa ele. Cu bicicleta, desigur. Si sa nu mai vorbesc de Bikewalk-ul care e la sfarsitul lunii.

Frumoasa actiune propusa de Oana si Andreea (pe care astept sa le cunosc personal si sa le strang mana) se numeste Velobello SkirtBike si va avea loc sambata, 15 mai, cu plecare de la Muzeul de Geologie, ora 16:00. Plimbarea este recomandata tuturor doamnelor si domnisoarele din targul Bucurestiului (si nu numai). Feminitatea se va exprima de data aceasta pe 2 roti.

In general fetele (ca sa nu mai zic si de unii baieti) au o anumita frica atunci cand vine vorba de mers cu bicicleta in Bucuresti. Astfel de evenimente tocmai asta isi doresc: sa arate cat de firesc este sa pedalezi in oras. Sau cum ar spune velobellele: „mersul pe bicicleta zilnic la serviciu, la piata sau in oras cu prietenii reprezinta un mod de viata echilibrat, plin de naturalete, simplitate, feminitate şi atitudine”

O fata care merge pe bicicleta face cat 10 baieti pedalisti. Parerea mea.

, ,

  1. #1 by Andreea on Mai 6, 2010 - 2:33 pm

    Buna Bogdan!
    Din cauza crosului care va avea loc intre 11:00-13:00, Velobello a modificat ora plimbarii. Asa ca ne vedem la ora 16:00, in fata Muzeului de Geologie. Mai multe detalii pe blog.

    • #2 by Bogdan Antohe on Mai 7, 2010 - 12:22 am

      Andreea, am modificat.
      Merci de instiintare. Imi pare rau daca v-a dat cumva planurile peste cap.
      Sper sa vedem cat mai multe velobelle 🙂

  2. #3 by George Hari Popescu on Mai 8, 2010 - 3:18 pm

    Şi cum ai făcut tu socoteala aia cu 10 băieţi la o fată?

    • #4 by Bogdan Antohe on Mai 8, 2010 - 7:38 pm

      Ai vrea 10 fete la un baiat? 🙂 Trebuie sa le sustinem. Mie mi-s tare dragi cand le vad in trafic. Parca fac deplasarea pe piste mai usoara 🙂

  3. #5 by Florena on Mai 11, 2010 - 3:03 pm

    N-am „bike” din pacate insa azi am dat cateva telefoane si am reusit sa iau una cu imprumut pentru acest eveniment special! Este prima oara cand o sa ma urc pe una dupa foarte multi ani de pauza… si sunt putin speriata, trebuie sa recunosc! Am emotii, sunt tare curioasa cum o sa fie drumul din Militari pana la locul cu pricina 😛

    Numai bine… si ne vedem acolo!

    • #6 by Bogdan Antohe on Mai 15, 2010 - 11:11 am

      Florena, sper ca vremea sa nu te fi speriat. Ne vedem pe acolo. Sa povestesti cum a fost drumul din Militari pana la Victoriei 🙂

  1. Ciclopromenada nocturnă şi statistica velobellelor « Velobello
  2. Update « Velobello

Lasă un răspuns

