Tabara medievala pentru copii

Pentru acei parinti care nu isi duc copilul la mall sa il dea cu trenuletul printre rafturile magazinelor si restaurante. Pentru acei parinti care inca se mai gandesc sa isi creasca pustii dupa alte standarde decat cele ale „globalizarii varate pe gat”.

Dar pentru a creste copilul dupa alte standarde inseamna a avea alternativa. Si timp. Si multe altele. Articolul de fata prezinta o astfel de alternativa. Am considerat ca ea merita impartasita. Dl. Laurentiu Constantin mi-a deschis ochii pe Facebook, scriindu-mi despre o tabara.

Eu cand am fost mic nu am avut parte de asa ceva. Am visat mereu sa merg intr-o tabara, pana cand am ajuns prin clasa a XI-a. Atunci am organizat propria tabara de supravietuire. Cu o echipa formata din colegi de liceu. Imi amintesc mereu cu drag de acele vremuri, de ceea ce a insemnat SWAPP pentru noi.

Sa revin la subiectul articolului. Iata mesajul pe care mi l-a  trimis Laurentiu:

Au inceput inscrierile pentru Tabara medievala pentru copii.
Un eveniment dedicat copiilor mai mici sau mai mari pentru care idealurile cavalerismului medieval nu au apus…
Pentru a ne pastra spiritul tanar, pentru a ne aminti de copilarie si de alte timpuri, cand existau idealuri inalte si eroi adevarati, pentru a oferi copiilor nostri o alternativa.

Pentru ca sunt sensibil la astfel de mesaje, am dat drumul privirii mai departe si chiar am dat un click pe site-ul de prezentare. Doar atat zic: ateliere de pictura, tir cu arcul, spada medievala, teatru medieval, drumetii, povesti la gura focului. Restul descoperiti voi. Parerea mea este ca merita!

, ,

  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

