ASUBfest se deschide cu o Ciclopromenada

Am primit bucuros vestea de la Ciprian, presedintu’ ASUB. ASUB, adica Asociatia Studentilor din Universitatea Bucuresti, care vad ca renaste incet-incet. Si bine face.  Cea de a IV-a editie ASUBfest are loc intre 25-30 aprilie, dar se deschide oficial maine, 24 aprilie, la ora 10 seara. Cu o plimbare pe bicicleta.

Vedeti programul complet ASUBFest (inclusiv detalii despre ciclopromenada)

Acuma nah, eu stiam (si mi s-a amintit in repetate randuri) ca dupa ora 22:00 nu e voie sa existe adunari publice, mai ales cu bicicletele. Din cate am inteles, nici ei nu stiu cum se face ca s-a aprobat treaba 🙂 Abia astept intrunirea de saptamana viitoare, la PMB. Desi in Romania nu functioneaza regula precedentului, Ciclopromenada ASUBFest (care dee domnu sa devina sora Ciclopromenadei nocturne), este o mare realizare (din punct de vedere legal).

Daca e motiv de pedalat, atunci la atac!

, ,

  1. #1 by George Hari Popescu on Aprilie 24, 2010 - 12:40 am

    Nu mi se pare original numele „Ciclopromenada nocturnă”, pare o idee cam furată de undeva. Succes cu poliţia!

  2. #2 by Bogdan Antohe on Aprilie 25, 2010 - 1:22 am

    S-a schimbat numele in Plimbare cu bicicleta 🙂 Baietii n-au avut nicio rea intentie. Suntem pe aceeasi parte a baricadei.

Lasă un răspuns

