Poli Iasi – Otelul Galati. Mizerie

Am fost duminica, 18 aprilie, la cateva minute din meciul disputat intre Politehnica Iasi – Otelul Galati…de prin Divizia A pare-mi-se. Habar nu am care sunt pozitiile in clasament ale acestor echipe. Am mers doar de amuzament si din curiozitate, pentru ca tot eram prin preajma.

Scorul: 1-1. Dupa meci, a fost ca in imaginile de mai jos. Ursii gunoieri se zbateau sa adune din semintele abandonate printre banci. Un „domn” de la paza le lua taxa de protectie, in seminte si aia. Pacat. La rugby nu am vazut asta.

Această prezentare necesită JavaScript.

,

  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

