La aniversara. Am intinerit 3 ani

Mda, a plouat cu galeata (probabil ca au fost si ramasite de cenusa) toata ziua. Parca in ciuda mi-a facut vremea asta taman de ziua mea. Macar ma bucur ca am reusit sa petrec in avans si ca am avut niste zile minunate la Iasi.

Printre bucuriile lui douazeciu april se numara urmatoarele:

  • urarea scumpei mele finute, Mara. O redau: „j gvbvh xSD YYYYYYYYYYYYYYYYYD XXVEW
  • hardul extern primit de la Oana, ca de acum sa avem unde stoca anii care se scurg 🙂
  • super pijamaua tazmaniana

si…doooooamne ajuta

  • cadoul constand in Scoala de soferi de la mama mea; cica trebuie sa conduc si eu 4 roti nu doar 2.

Pe inserate, la 22 trecut de fix m-am trezit si cu o cantare. Pe langa cele clasice de „La multi ani”. Un preot cu barba sura, flancat de vreo 10-12 voci a deschis usa si a inceput sa o dea pe a lui: „Hristos a inviaaaaat din morti…” Scopul si ora vizitei nu le-am inteles. Raman un mister. Am pupat smerit crucea (ca asa am invatat de cand eram mic). Am crezut ca este o farsa pusa la punct de vreunu dintre prieteni, dar nu.

Le multumesc tuturor uratorilor pentru mesajele primite si, multumiri speciale preotului. Ma culc cu acest ritm, in cap: La multi ani! Hristos a inviat! La multi ani! Hristos a inviat!…

  1. #1 by ioana on Aprilie 21, 2010 - 8:39 am

    Felicitari! La multe si extrem de fericite aniversari !

  1. Permisul auto. O istorie şi 2 mituri « Bogdan Antohe

Lasă un răspuns

