Vulcanii. Vezuviu

De cand am vazut Vezuviul acum vreo 2 ani, m-am ales cu o atractie formidabila pentru aceste forme ale naturii. Sper ca in cursul vietii sa pot explora cat mai multi vulcani. Pana atunci asociam un vulcan cu sentimentul de frica, de cutremurare.  Multa lume trece in aceste momente printr-o stare asemanatoare. Iata ca eruptia „minora” a unui vulcan are consecinte grave.

Mai jos cateva poze de pe Vezuviu. Asa cum l-am vazut eu. Partea frumoasa.

Această prezentare necesită JavaScript.

,

  1. #1 by Paul on Aprilie 28, 2010 - 12:49 am

    Baietii au si un sistem de prognoza/avertizare sau te duci acolo sunt pe cont propriu si cu riscul in sange?

    • #2 by Bogdan Antohe on Aprilie 28, 2010 - 9:20 am

      Vezuviul nu e deloc riscant. Nu e un vulcan activ. Sigur, exista si sisteme de supraveghere. Ti-l recomand.

Lasă un răspuns

