Dupa Pasti. Noblesse oblige, n’est pas?

Azi am petrecut a 8-a zi de Paste in stil mare: am pedalat. Roman sunt si cateodata mandru mi-s de asta. Sambata seara m-am intors din Saptamana pascala petrecuta prin satul natal (Onesti), de unde am evadat la Suceava, dupa care am luat drumul Ardealului, la invitatia unor oameni tare dragi si de mare isprava (Anca, iar ai tras chiulu; data viitoare nu te iert) si am poposit in statiunea iluminata – Sovata.

Dupa atata stat si petrecut (cum s-ar zice in folclor- „nani, papa, caca”) era neaparat nevoie de putina miscare. M-am intors dis-de-dimineata in Bucuresti (nu stiu daca m-am mai trezit in vreo duminica la 6 jumate); cu cearcane la ochi am dezlegat bicla si am plecat la o carte. Pentru ca sambata n-am sa pot merge la Bikewalk, (plec spre cealalta capitala – aceea a Moldovei) mi-am pus in cap sa dau si o tura asa, singur si neorganizat, in limita a 10 km.

M-am vazut cu Adrian Negoita (si tare ma bucur ca l-am cunoscut). Am purces la pedale, din fata TNB. Imi pare rau ca nu l-am agatat si pe Ariel (care poate face cinste pt bicicleta cea noua, achizitionata azi 😛 ). Ne-am aventurat prin jungla asfaltata si am ajuns in parcul IOR.

Vremea a tinut cu noi, asa ca am povestit multe si marunte in timp ce bicicletele goneau struna. Din pacate a mea a cedat (de baba batrana ce este) la incercarea de a face o ciclocatarare pe-un damb. Scule nu aveam la mine, asa ca a trebuit s-o las mai moale ca sa ma pot intoarce pe ea spre casa. Si uite-asa cei zece kilometri propusi au fost defapt vreo 30. E numai bine ca am facut in felul asta incalzirea pentru Prima evadare. Voi povesti acusica despre ea.

Tehniceste, cursa a avut urmatoarele coordonate:

  • distanta parcursa: 30,68 km
  • timpul cursei: 2h 03′ 42”
  • viteza maxima: 29,8 km/h
  • viteza medie: 14,84 km/h

Urmeaza mai multe iesiri in perioada aprilie-mai. Gasiti un review pe BICLA.RO. Ma bucur sa vad ca in Bucuresti se circula destul de mult cu bicla (azi Parcul era plin si grupuri-grupulete mergeau singure si neorganizate pe piste sau pe sosea). Sa fie semne sfinte?!

Noblesse oblige, n’est pas?

, , , ,

  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

