Asa da: la BCU avem rastel

Rastel la BCU

Rastel la BCU

Am fost extrem de placut surpins de urmatorul episod ieri, pe la pranz:

Legam bicicleta de gard, la Biblioteca Centrala Universitara (m-am obisnuit – garduri, stalpi, copaci), cand gardianul iese grabit si ma roaga sa nu o las acolo, invitandu-ma in anexa-curte de alaturi sa o pun in rastel. Locul este despartit de o poarta care se incuie.

Asa ca, va incurajez sa veniti la BCU cu bicicleta. Pe langa faptul ca in aceasta biblioteca te simti cu adevarat in Europa, acum avem si rastel. Sper sa vad cat mai multe biciclete pe acolo.

Spor la pedalat si la citit!

,

  1. #1 by victorionescu on Martie 31, 2010 - 11:13 am

  2. #2 by Alex on Martie 31, 2010 - 12:11 pm

    Foarte fain, îmi place și paznicul… Pisoiul ăla e superb:)
    La cât mai multe biciclete zic și eu 🙂

  3. #3 by Bogdan Antohe on Aprilie 1, 2010 - 12:03 am

    Sa aveti in vedere totusi ca nu exista decat 10 locuri 🙂

    Alex, pisoiul ala m-a fascinat. S-a uitat fix la mine cand puneam bicicleta. Cred ca nu mai vazuse bicla acolo.

  4. #4 by Adrian Negoita on Aprilie 10, 2010 - 2:31 pm

    Toată stima pentru cei de la BCU! 🙂 Au fost ani în care petreceam mult timp pe acolo dar mă dădeam rar pe bicicletă… Vremuri! 🙂

  1. Singur si neorganizat « Bogdan Antohe

Lasă un răspuns

