Bucuresti-Bran cu bicicleta

Piticii sunt pitici. N-ai ce le face. Ai mei au mare chef de biciclit si mi-au bagat in cap sa fac o escapada. Acum, ca tot mai am ceva timp liber si cica vine primavara, am promis si ma voi tine de cuvant: weekendul acesta voi face primul meu drum cu bicicleta in afara Bucurestiului si pe o distanta mai mare de 45 km (maximul atins pana acum, intr-o zi).

Destinatia finala: Pasul Bran; intalnirea cu membrii Clubului BIG din Romania si, in special, cu Claudiu Moga pentru evenimentul festiv de duminica, 21 martie, ora 12. Am scris aici despre el.

Destinatii intermediare: Ploiesti (pauza de o cafea), Campina (innoptare), Brasov (innoptare)

Plecare din Bucuresti: Vineri, cat mai devreme

Intoarcere in Bucuresti: Luni, cat mai tarziu

Traseul are, pe hartie, aproximativ 250 km (dus) si inca pe atata intors. Deci 500 km. Pentru ca vreau sa fac treaba asta de placere si sa ma bucur de pedalat in conditii cat de cat sigure (pentru un ciclist amator) nu voi face pe disperatul sa ating tinta celor 500. Cel putin nu din prima. 🙂 Probabil boi abuza si de infrastructura feroviara pe diferite bucati de traseu (daca ploua, daca obosesc sau daca pur si simplu voi avea chef). La urma, trag linie si vad daca se poate mai mult.

, ,

  1. #1 by Radu on Martie 18, 2010 - 10:35 am

    Drum bun! 🙂

  2. #2 by ionut iancu on Martie 20, 2010 - 11:23 pm

    buna seara:) de azi ne vedem in casa mea noua http://www.ionutiancu.ro/

    o seara faina si o duminica asa cum iti doresti

Lasă un răspuns

