Prima bicicleala pe 2010

A avut loc ieri, dupa ce am trecut sa vestesc primavara pe la birou, la fostii colegi (colege :)) si mi-am recuperat bicicleta din garajul Pastel.  Multumiri pentru gazduire pe timpul luuuuungii ierni.

Bicicleta era bine pastrata (dupa 3 luni de inactivitate). Doar cauciucurile erau desumflate si se vedeau ceva urme de praf. Am parcurs vreo 12 km (Drumul Sarii, 13 Septembrie, Parcul Izvor, Regina Elisabeta, zona Universitate, Cismigiu, Grivitei, Eroilor, Grozavesti). Vreme numai buna. Aglomeratie…ca in orice seara cand clasa muncitoare misuna spre casele ei in coloanele lungi cat o zi de post negru.

A fost foarte placut. Am avut si o experienta interesanta, pe care o relatez aci, pentru posteritate 🙂 Pe pista de  pe trotuarul Reginei Elisabeta (cam pe la Kogalniceanu), o doamna in varsta isi tragea sarsanaua. Fiind foarte aglomerat, nu am avut cum sa o ocolesc. Zic sa nu o claxonez ca nu vreau sa…doamne fereste. Strig, rugand-o sa imi faca loc.

Asa de tare s-a umflat in pene si m-a dojenit: „doamne, nu mai putem merge nici pe trotuar de nebunii astia ca voi.” Pentru ca port un respect general persoanelor de varsta dumneaei, zic sa opresc si sa incerc a vorbi cu ea. Ii explic frumos ca aceea e o pista pentru oameni normali (nu nebuni) care se deplaseaza cu bicicleta.

Foarte convinsa ca detine adevarul suprem, imi spune cu voce pitigaiata: „ba nu, ce sa cautati voi pe trotuar, aici peste noi batranii care…”; trage aer in piept si continua… „cine v-a zis voua ca asta e pista, tinere?”. Vad ca n-am cu cine, plec si o las in urma. Tot pe pista s-a bagat.

M-a intristat putin experienta, dar, m-am gandit mai bine si mi-am dat seama ca batranica mea avea atata dreptate: oare chiar era aceea o pista?

, , , ,

  1. #1 by Radu Panciuc on Martie 4, 2010 - 11:26 am

    Ehh, poate e mai bine sa o lasi sa creada ca are dreptate. Mai rau e cand da peste un nebun si atunci cred ca va avea mai mult de suferit. Pe mine iarna nu m-a oprit de la biciclit 😛 Ieri, in schimb, am iesit pentru prima oara pe un traseu mai dificil in padure. Am luat si prima cazatura din ultimul an sau din 2010 dar a fost fun. Mult noroi, zapada, gheata si aer curat. Uite aici cateva poze de ieri: http://fav.ly/CDXegd

  2. #2 by Bogdan Antohe on Martie 4, 2010 - 2:13 pm

    Am lasat-o 🙂
    Din pacate eu nu am prea avut timp si dispozitie iarna asta. M-am bucurat mai mult de frumusetile sezonului.
    Sper sa ne revedem la pedale in cursul anului. Uite, eu voi merge peste 2 saptamani aici: https://bogdanantohe.wordpress.com/2010/02/17/1000-km-prin-tara-cu-claudiu-moga/

  3. #3 by Radu Panciuc on Martie 4, 2010 - 3:06 pm

    As merge si eu intr-o asa aventura dar nu prea am cum 😦 Mi-ar placea mult de tot sa pot sa fac un tur al unei tari pe bicicleta, mai ales ca partea aia de Romanie nu o stiu foarte bine. Multa bafta iti doresc si distractie placuta 😛

    • #4 by Bogdan Antohe on Martie 5, 2010 - 12:18 pm

      Merci. Poate cu o alta ocazie. 🙂 Nu merg nici eu acum pe tot traseul. Am insa in plan (poate in urmatorii doi ani)un tur al tarii pe bicicleta. Ar fi tare interesant.

Lasă un răspuns

