Congres, Pandele si Vanghele

Am prins ieri in treacat firul Congresului PSD.  Dezbaterile matinale, pregatirile, inceputul. Am ascultat inclusiv discursul lui Cristian Diaconescu. Atat.

Am o mare dilema si critica. Locul desfasurarii a fost ales extrem de prost. De ce la Romexpo? Locul potrivit ar fi fost Circul de stat Globus. Macar sa se simta oamenii in mediul lor natural. Ma intreb si eu, reluand dilema lui Cristian Diaconescu: Ce vor face delegatii cand ajung acasa? Ce le vor spune prietenilor, familiei ca au facut in Bucuresti?

Au fost la circ si sunt distrati de numarul impecabil oferit de Pandele si Vanghele.

,

  1. #1 by traian burebista on Februarie 21, 2010 - 11:47 am

    Ma intreb, daca ar fi fost un congres PD-L, unde ar fi facut? In dormitorul lui basescu sau in bucataria lui? Sau o sa fie doar o scrisoare, ca oricum ce vrea dictatorul marinar o sa se faca…

    • #2 by Bogdan Antohe on Februarie 21, 2010 - 4:15 pm

      De ce in dormitorul sau bucataria lui Basescu? Potrivita ar fi „bisericuta” de la Cotroceni. Ca tot a fost ctitorita si sfintita de voievod…

Lasă un răspuns

