Manifest pentru sanatatea anilor ce vor veni

Vorbesc cu tata in seara asta, la telefon. Foarte suparat, ma intreaba ce o sa fac. Ma prind ca face referire la rezultatul alegerilor si ii spun: Mi-am luat bilet de avion pe 15 ianuarie. Ne mai vedem peste cativa (5) ani.

La care tata, pe acelasi ton serios: Ti-am luat-o inainte! Am bilet pe 10 ianuarie. Plec pentru cel putin 10 ani. Macar cand ma intorc poate vad vreo schimbare. Daca au ajuns sa voteze iar mortii??!…

[Mentiune: tata este un mare conservator si „bun roman”; nu s-ar desprinde de glie nici mort]. Gluma lui (mai mult sau mai putin serioasa) mi-a dat de gandit.

, , , ,

  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

