Cheia e la Mos Nicolae

Primul Mos al anului a poposit la Cheia, o statiune promitatoare (in care multe drumuri, vile si pensiuni, dar si servicii sunt inca in constructia intrerupta de criza). Pe Valea Teleajenului, intre Valenii de Munte si Brasov, un loc numai potrivit sa te delectezi la sfarsit de saptamana.

Dupa 10 km de drumetie tomnatica, pe potecile Muntelui Rosu, sambata seara l-am asteptat cuminti pe Mos Nicolae (cu bocanci nu tocmai curati). Mancarica buna, cantare, colinde, povesti si planuri. Am retrait, dupa multi ani, bucuria acestei traditii la care tineam atat de mult. Anul trecut am incercat sa pastrez ceva din farmecul ei, dar nu am reusit decat in mica masura, fiind departe de casa si tara.

Mosu a fost bogat, bocancii si papucii de casa umpluti.

Azi, duminica: vizita la Manastirea Cheia, apoi la vot. Am descoperit Sectia speciala (organizata intr-o sala de sport), m-am inarmat cu pix, rabdare si incredere si mi-am exprimat optiunea si in turul II al Alegerilor Prezidentiale. Nu a fost o decizie grea, intrucat am mentinut votul din primul tur. Voi avea convingerea ca in urmatorii 5 ani nu imi va fi rusine si nu voi regreta alegerea.

La intoarcerea din mini-excursie am avut parte de 3 controale ale Politiei Rutiere pe cei 80 de kilometri parcursi. Am facut aproape 3 ore. Ma intreb cum era daca plecam azi dimineata de la Timisoara, cu destinatia Bucuresti. Cate controale, cate ore?

In ajun de aflare a rezultatelor, un lucru e cert: Cheia noii guvernari este la … Mos Nicolae.

, , , ,

  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

  • Sfatul meu pentru noi

    Forget the Land of Choice
    Exit the Carpathian Garden
    Get on your bike
    See ROMANIA

  • Rătăcesc pe Twitter

    Eroare: Twitter nu a răspuns. Te rog așteaptă câteva minute și împrospătează această pagină.