Luni o luam de la capat?

Uitati-va la acest clip si spuneti-mi, va rog, ce simtiti. Am vorbit adineaori cu un vechi amic, plecat din tara, fost coleg si „deputat” in Parlamentul Tinerilor.

Am schimbat cateva impresii despre dezbaterea de azi, dintre cei 3 candidati cu cele mai mari sanse de a fi alesi in functia de Presedinte al Romaniei. Prin clipul de mai jos intelege el, the Romanian situation:

Luni o luam de la capat?

, , , , ,

  1. #1 by Iulia on Noiembrie 22, 2009 - 9:09 am

    Neata buna Bogdan! Ma bucur sa te regasesc/citesc pe blog 🙂 Eu chiar simt ca fiecare luni este altfel. Si as vrea sa simt si maine inceputul unei saptamani noi (din punct de vedere politic). Nu o sa spui cu cine votezi, nu? 😛

Lasă un răspuns

