Din Codul Penal in tara lui Mavrocordat

E ceva vreme de cand nu am mai scris pe blog. Multi prieteni ma dojenesc. Pe buna dreptate. Le-am recomandat sa ma citeasca pe blogpentruviata. Nu vreau sa evoc aici motivele pentru care au trecut 3 luni de cand nu am mai postat nimic. Ma scuz insa, evocand lipsa acuta de timp. Iar timpul liber il folosesc pentru viata in real time 🙂

In semn de iertare, va scriu un banc (l-am gasit interesant, e cu reflectii socio-politice) pe care mi l-a zis o mare critica a inactivitatii mele, tanara bloggerita in devenire, Ana Sabina:

Definitia violului in Codul Penal din vremea domnitorului Constantin Mavrocordat: „Cel ce va fi prins cu stromeleagul invartosat primprejurul partilor fatatoare ale muerii, i se va taia scarbavnicul madular spre vesnica lui nefolosire”

Cate stromelege o fi adunat in curtea-i Mavrocordat?

, ,

  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

